اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۹۷۸
حواشی دیدار گسترش فولاد-ملوان

تشویق تراکتور توسط گسترشی‌ها در روز سقوط ملوان به دسته یک

هواداران تیم گسترش فولاد پس از به ثمر رساندن گل دوم این تیم، با شعار «ملوان دسته یک؛، پیوندتان مبارک» به تیم حریف کنایه زدند.
۱۶:۵۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم‌های گسترش فولاد و ملوان امروز در حالی از ساعت 15 در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

برخلاف دیدارهای گذشته تیم گسترش فولاد، هواداران فوتبال آذربایجان استقبال خوبی از این دیدار به عمل آوردند و در حال حاضر بیش از یک هزار نفر در استادیوم حضور دارد.هواداران تیم گسترش فولاد از همان

دقایق نخست تیم خود را یک صدا تشویق کردند.

محمد ابراهیمی، بازیکن شیرازی تیم گسترش فولاد بعد از به ثمر رساندن گل نخست این تیم به سمت سیامک کوهنورد، دیگر بازیکن شیرازی این تیم رفته و خوشحالی خود را با وی تقسیم کرد.

هواداران تیم گسترش فولاد برای اولین بار در بازی‌های این تیم در لیگ پانزدهم زننده گل تیم خود را به شیوه بوندسلیگایی تشویق کردند.

پیش از آغاز نیمه دوم و زمانی که هواداران حاضر در استادیوم به‌شدت محمد ابراهیمی را تشویق می‌کردند، او به سمت آنان رفته و به ابراز احساساتشان پاسخ داد.

هواداران تیم گسترش فولاد پس از به ثمر رساندن گل دوم این تیم با شعار «ملوان دسته یک؛، پیوندتان مبارک» به تیم حریف کنایه زدند. تعداد هواداران حاضر در استادیوم 528 نفر اعلام شد.

فراز کمالوند و حمید استیلی از همان دقایق نخست مسابقه در کنار زمین حضورداشته و ایستاده کار را دنبال می‌کنند. آنان مدام نکاتی را به بازیکنان خود گوشزد کرده و با هر اشتباه آنان عصبانی می‌شوند.

در نیمه دوم که تمامی عکاسان به پشت دروازه تیم گسترش فولاد رفته بودند، یکی از عکاسان در پشت دروازه تیم گسترش فولاد مانده بود.

هواداران آذربایجانی که برای تشویق تیم گسترش فولاد به استادیوم آمده بودند، بارها اقدام به تشویق تیم تراکتورسازی کرده و شعار معروف «آذربایجان تیملری، فرق المز رهلری» را سر دادند.

هواداران این تیم همچنین زمانی که تیمشان با نتیجه 2 بر صفر از تیم ملوان پیش بود، خواستار به ثمر رساندن گل سوم این تیم شدند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین