اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۹۴۶۲

تشییع پیکر ۲شهید گمنام دفاع مقدس در مقر یگان‌ویژه +عکس

تشییع پیکر ۲شهید گمنام دفاع مقدس در مقر یگان‌ویژه +عکس
پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی صبح امروز در میان مأموران یگان‌های ویژه ناجا تشییع شد.
۱۶:۰۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷
وانانیوز|

صبح امروز پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی در مقر یگان‌های ویژه ناجا و بر روی دستان هزاران نفر از مأموران زن و مرد این یگان تشییع شد.

در این مراسم سردار احمدرضا رادان، رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، سردار جان‌نثاری، سردار مطهری‌زاده از فرماندهان یگان‌ ویژه و ... حضور داشتند.

سردار احمدرضا رادان، رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در حاشیه این مراسم گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، استقلال کشور ما و اقتداری که امروز ایران دارد، مدیون خون این شهداست، ما نباید فراموش کنیم که در چه شرایطی جنگ را آغاز کردیم،در چه شرایطی جنگ را به پایان رساندیم و اکنون در چه شرایطی هستیم. تمام پیشرفت‌هایی که چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در سال‌های پس از آن تا امروز به دست آورده‌ایم مدیون خون این شهداست و ما باید قدردان آنان باشیم.

به گفته وی، ناجا در کنار مردم در برابر هر توطئه‌ای ایستادگی خواهد کرد و با یاری خداوند در مقابل تمامی این توطئه‌ها نیز موفق و سربلند خواهیم بود.

سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا نیز اظهارکرد: امروز افتخاری برای یگان ویژه بود که پیکر مطهر دو شهید گمنام از مقر این نیرو بدرقه شود. ماموران یگان ویژه نیز با تاثیر از امام حسین(ع) و یارانش و نیز شهدای دفاع مقدس جان خود را در راه اسلام، دفاع از اسلام و میهن اسلامی فدا خواهند کرد و همه ما تا آخرین قطره خون آماده دفاع از کشور و ایستادگی در برابر تهدیدات و دشمنی‌ها خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم، پیکر شهدا طی مراسم نوحه خوانی و با شعارهایی چون مرگ‌برآمریکا، مرگ‌براسرائیل، مرگ‌برآل‌سعود و ... تشییع شد.

انتهای پیام

 

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین