اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۹۱۳۵

دستگیری معتادی که از راننده‌ها سرقت می‌کرد

رئیس کلانتری ۱۶۹مشیریه از دستگیری سارقی که از رانندگان تاکسی‌های عبوری سرقت می‌کرد خبر داد.
۱۷:۴۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷
وانانیوز|

سرگرد فرهاد واقعی اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از رانندگان مسافربر محدوده مشیریه به کلانتری۱۶۹ مشیریه و اقدام به طرح شکایت مبنی بر سرقتهای مکرر از داخل خودروهایشان، تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و به بررسی موضوع پرداختند.


وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق تمامی دستبردهای مذکور مشترک است و همه مالباختگان از یک فرد به عنوان سارق صحبت می‌کنند، گفت: به این ترتیب مشخصات چهره و ظاهر متهم مشخص شد و در میان ماموران گشت های انتظامی توزیع شد تا در صورت برخورد با متهم وی را دستگیر کنند.

رییس کلانتری ۱۶۹ مشیریه با بیان اینکه این اقدامات چندی ادامه داشت گفت: روز گذشته یکی از رانندگان مسافربر مالباخته ضمن تماس با پلیس اظهار داشت که سارق را در یکی از میادین فرعی همان محله مشاهده کرده است.


واقعی ادامه داد: با تماس این مسافربر بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و سارق را دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند و این فرد پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و در ادامه به جرم خود مبنی بر انجام سرقت به دلیل تامین هزینه‌های اعتیاد خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به شگرد این متهم در انجام سرقت‌ها، گفت: متهم به عنوان مسافر سوار بر خودرو می شده و در فرصتی مناسب در زمان پیاده شدن اقدام به سرقت تلفن همراه، وجه نقد و یا تجهیزات دیگر راننده می‌کرده است.همچنین در بازرسی های اولیه از متهم یک دستگاه دوربین مداربسته کشف شد که احتمال داده می‌شود از یک منزل به سرقت رفته باشد.

وی افزود: متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین