اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۶۴۸

واکنش مدیرعامل گسترش فولاد به اظهارات مسئولان ملوان

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز جوسازی علیه داوری قبل از مسابقه را غیرحرفه ای و بی اخلاقی عنوان کرد.
۱۵:۱۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-غلامرضا سمندر در گفت و گویی، با اشاره به شکست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در دیدار مقابل سیاه جامگان، اظهار داشت: متاسفانه در بازی این هفته، توقع مدنظر را شاهد نبودیم و با کم توجهی و عدم تمرکز، سه امتیاز این دیدار را واگذار کردیم.
سمندر نبود چند بازیکن کلیدی در ترکیب تیم را عامل مهمی در ناکامی شاگردان کمالوند دانست و تصریح کرد: البته همانگونه که سرمربی تیم گفتند به هیچ عنوان به دنبال توجیه باخت نیستیم و شکست را قبول داریم، ولی با این حال مصدومیت سه بازیکن ترکیب اصلی اکثر دیدار های ما در این بازی، عامل تاثیرگذار در افت تاکتیکی تیم به شمار می رود.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اعتقاد خود مبنی با بالا بودن پتانسیل های تیم در فصل جاری، گفت: انشاالله با ارایه بازی خوب و کسب پیروزی در دیدار پیش رو برابر ملوان انزلی، به روند رو به رشدمان بازخواهیم گشت.
غلامرضا سمندر، اعتراض های روزهای اخیر مسئولان تیم ملوان درخصوص مسایل داوری در آستانه دیدار مقابل گسترش فولاد را غیر حرفه ای قلمداد کرد و افزود: اعتراض و انتقاد در فوتبال حرفه ای، قواعد خود را دارد و نباید با رفتارهای شائبه برانگیز، اذهان عمومی را نسبت به رویدادی مبهم، حساس کرد.
سمندر در ادامه اضافه کرد: گسترش فولاد تبریز در فصل جاری لیگ برتر بیشترین ضرر را از جانب مسایل داوری دیده و این موضوع بارها از سوی مسئولان و کارشناسان داوری مورد اذعان قرار گرفته است ولی با این حال هیچگاه از دایره اخلاق و حرفه ای گری خارج نشده ایم و در موارد اعتراضی نیز تمامی جوانب را سنجیده ایم.
وی با بیان اینکه منکر یا تائید کننده متضرر شدن تیم فوتبال ملوان از مسائل داوری نیستیم، اظهار داشت: تیم ما خود به حد کافی از این موضوع آسیب دیده بدنبال حفظ آرامش و تداوم رشد فنی و تاکتیکی هستیم و رفتارهای غیر حرفه ای و دامن زدن به حاشیه ها را به سود فوتبال نمی دانیم.
غلامرضا سمندر با بیان اینکه به چالش کشیدن مراجع غیرفوتبالی و ملی مانند دولت و مجلس شورای اسلامی، باعث تشویش بیش از پیش اذهان عمومی می شود، اظهار داشت: رییس جمهور و نمایندگان مجلس متعلق به تمامی خطه کشورمان هستند و مراجعه جهت کسب منافع جاری فوتبال به این مقامات، حرکتی چالش برانگیز به حساب می آید و از سوی دیگر به میان آوردن چنین مباحثی در آستانه انتخابات، تأمل برانگیز به نظر می رسد و نمیدانم هدف و نیت چنین صحبت هایی چیست ولی مسلماً این قبیل رفتار به سود فوتبال نیست.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، فراهم آوردن شرایط آرامش را بهترین راهکار برای کسب موفقیت دانست و عنوان داشت: امیدوارم اظهارات مسئولان تیم ملوان در وضعیت پیش بازی تاثیرگذار نباشد و یکی از بهترین دیدارهای لیگ برتر را شاهد باشیم و توأم با آن، نتیجه حاصل شده نیز با حقانیت و عدالت همراه باشد.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین