اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۳۸۶۱

مربی سپیدرود: بازیکنان مورد نظر ما آزاد نیستند و تا نیم فصل صبر می‌کنیم

مربی سپیدرود: بازیکنان مورد نظر ما آزاد نیستند و تا نیم فصل صبر می‌کنیم
مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: دربرخی پست‌ها بازیکن لازم داریم اما در حال حاضر بازیکنان مورد نظر ما آزاد نیستند و با همین شرایط تا نیم فصل سر می‌کنیم.
۱۸:۰۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
وانانیوز|

آرمین بیابانی در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال سپیدرود، اظهارداشت: تمرینات خوبی را به لحاظ بدنی دنبال کردیم و تا حدودی شرایط بدنی بازیکنان تغییر کرده است. نوشادی(مربی بدنساز تیم) شرایط خوبی ایجاد کرده و امیدوارم در بازی با ملوان نتیجه این تلاش‌ها را ببینیم.

وی ادامه داد: بازی دوستانه‌ای انجام دادیم و تا حدودی وضعیت تیم را آنالیزکردیم. امیدوارم در بازی با ملوان بهترین نتیجه را بگیریم. پس از این بازی برای ادامه تمرینات برنامه‌ریزی می‌کنیم و شاید اردویی در تهران برگزار کنیم.

مربی سپیدرود با اشاره به نقاط ضعف این تیم گفت: دربرخی پست‌ها بازیکن لازم داریم، ولی در حال حاضر بازیکنان مورد نظر ما آزاد نیستند. از این رو با همین شرایط تا نیم فصل سر می‌کنیم و در زمان مناسب نسبت به جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد.

بیابانی با اشاره به پرداخت پول به بازیکنان خاطرنشان کرد: تاریخ و زمان خاصی برای پرداخت پول به بازیکنان مشخص نشده بود. با لطفی که بازیکنان داشتند برخی قرارداد‌ها تغییراتی داشته است. به نظر می‌رسد مربی و مدیرعامل تیم در حال بررسی قرارداد‌ها هستند و به محض این که وضعیت قرارداد‌ها مشخص شود پرداختی‌ها هم صورت می‌گیرد. علی کریمی خودش فوتبالیست بوده و بازیکنان را به خوبی درک می‌کند.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین