اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۳۶

اگر من بودم تراکتور حتما قهرمان بود

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اول فصل گذشته برای ما شرایطی به وجود آوردند که از تراکتورسازی برویم.
۱۲:۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مرتضی اسدی درباره فصلی که گذشت اظهار داشت: این فصل برای من بسیار دشوار بود. تا به حال سابقه نداشته در تیمی بازی کنم که چنین شرایطی داشته باشد و برای سقوط نکردن بجنگد. به خصوص در نیم فصل اول واقعا شرایط بد بود اما در ادامه فصل با تغییراتی که به وجود آمد تیم ما شخصیت پیدا کرد و توانستیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

وی ادامه داد: من چند سال بود در تراکتورسازی شرایط خوبی داشتم. با این تیم خو گرفته بودم اما تصمیمی که گرفته شد، ناخواسته بود. شرایط بدی را اول فصل بر ما حاکم کردند که در تراکتورسازی نمانیم. خواسته قلبی من ماندن در تبریز بود اما به هر حال این اتفاق نیفتاد و تصمیم گرفتم به گسترش بروم. خداراشکر می کنم که عزتم حفظ شد.

کاپیتان گسترش فولاد در پاسخ به این پرسش که آیا اگر شما قدیمی های تراکتورسازی بودید، این تیم قهرمان می شد، بیان داشت: اتفاقا زمانی که تونی به تراکتورسازی آمد، ما به دیدنش رفتیم. او وقتی فهمید ما در تیم نیستیم ابراز ناراحتی کرد و می گفت چرا نمانده ایم.به هر حال اگر بودیم شاید می توانستیم گوشه ای از کار را بگیریم. ضمن اینکه تراکتورسازی امسال هم تیم شایسته ای بود و با کمی سهل انگاری و عدم تمرکز قهرمانی لیگ را از دست داد. این مساله چیزی از ارزش های تراکتورسازی کم نمی کند و انشاءالله سال بعد قهرمان می شود.

اسدی درباره احتمال بازگشتش به تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی تیم اول من است اما باید ببینیم شرایط چطور می شود. اگر احتیاج داشته باشند با جان و دل قبول می کنم و برمی گردم.

وی درباره شایعاتی که پیرامون حضور امیر قلعه نویی در گسترش فولاد شنیده می شود، افزود: این ها در حد شایعه است. تا مربی یا بازیکنی با تیمی قرارداد نبندد، چیزی قطعی نیست.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین