اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۳۱۳

درخواست رئیس فدراسیون فوتبال از وزارت ورزش

رئیس فدراسیون فوتبال نامه‌ای را با موضوع تجهیز ورزشگاه‌های ایران برای وزارت ورزش ارسال کرد.
۱۱:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشورهای عضو درخواست کرد تا برای میزبانی جام ملت‌های آسیا 2023 اقدام اولیه را انجام داده و در مرحله اول بدون ارسال مدارک، فقط اعلام آمادگی خود را اعلام کنند؛ فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای برای وزارت ورزش از امور مالی این وزارتخانه درخواست کرد تا نسبت به تجهیز ورزشگاه‌های داخلی اقدامات لازم به عمل بیاید.

فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019 اعلام آمادگی کرده بود که با وجود گرفتن ضمانت‌های لازم داخلی و خارجی در نهایت این میزبانی به امارات رسید.

این موضوع ناراحتی کفاشیان را به همراه داشت تا جایی که این امکان وجود دارد که حتی فدراسیون فوتبال ایران که تا پایان ماه مارس 2016 این مهلت را دارد برای میزبانی جام ملت‌های 2023 اعلام آمادگی کند، این کار را انجام نداده و درخواستی در این خصوص به AFC از سوی فدراسیون فوتبال ایران نرسد.

با این حال کفاشیان در نامه خود از وزارت ورزش درخواست کرده تا ورزشگاه‌های ایران به خصوص زمین‌های چمن، مورد بازسازی قرار گرفته تا شرایط مطلوب و آرمانی برای برگزاری رقابت‌های فوتبال ایجاد شود.

بر همین اساس و در صورتی که موافقت‌های لازم از سوی وزارت ورزش برای این کار انجام شود، مطمئناً بر روی تصمیم فدراسیون ایران برای اعلام آمادگی میزبانی جام ملت‌های آسیا 2023 تأثیرگذار خواهد بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین