اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۱۰۱

نمی‌دانم هواداران تراکتورسازی از چه چیزی ناراحت هستند

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که این تیم همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد.
۱۰:۳۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در گفت‌وگویی، در مورد توقف تراکتورسازی در بازی این هفته و اینکه برخی معتقدند این تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد، اظهار داشت:‌ ما هنوز هم شانس قهرمانی داریم و نسبت به این موضوع ناامید نمی‌شویم. باشگاه برای ادامه بازی‌ها خوب برنامه‌ریزی کرد و بازیکنان جدید به خدمت گرفت تا تیم به کورس قهرمانی برگردد. هر چند قهرمان شدن سخت است، ولی ما هنوز ناامید نیستیم.

وی در ادامه افزود: ما تیم خوبی داریم و در همین بازی با راه‌آهن هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. اگر همین بازیکنان فعلی از ابتدای فصل لیست تراکتورسازی را تشکیل می‌دادند شک نکنید که الان صدرنشین جدول بودیم، ولی هنوز هم دیر نشده و می‌توانیم به کورس برگردیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این پرسش که چرا هواداران تراکتورسازی بعد از باخت یا مساوی علیه مدیرعامل باشگاه شعار می‌دهند، گفت: من دلیل این کار را نمی‌دانم. واقعاً نمی‌دانم ناراحتی آنها از چیست. آقای عباسی زحمت خودش را می‌کشد و سعی در حل مشکلات قبلی هم دارد. مدیریت باشگاه چند بازیکن جدید جذب کرده است و کارش را به خوبی انجام می‌دهد. امیدوارم هواداران تراکتورسازی شرایط سخت تیم را درک کنند و فقط به فکر حمایت کردن باشند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین