اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۱۰

قسمت كجا بود؟ خودمان قهرمان نشديم

مطهری: در 20 دقیقه پایانی باید دو گل دیگر می‌زدیم
۱۰:۴۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- امیرارسلان مطهری پدیده نفت و از بهترین‌های لیگ چهاردهم بود. او با گل‌های حساس و مهمش سهم بزرگی در موفقیت نفت داشت و حالا مهاجم اصلی تیم ملی امید ایران هم هست، با آینده‌ای درخشان و به شرط پیشرفت...

دقيقاً در تبريز چه شد؟
درخصوص آن ديدار واقعاً من نمي‌توانم صحبت كنم، خيلي بد بوديم و در ديداري كه مي‌توانستيم نيمه اول با نتيجه ۲ بر صفر به رختكن برويم، روي دو اشتباه دو گل خورديم. در شروع نيمه دوم هم گل سوم را دريافت كرديم ولي پس از آن اخراج آندو و بازي خوب ما ورق را برگرداند و ۳-۳ كرديم. در ۲۰ دقيقه پاياني تراكتوري‌ها عقب كشيدند و به نظرم قشنگ‌ترين بازي فصل شد. در آن ۲۰ دقيقه مي‌توانستيم دو گل ديگر هم به تراكتور بزنيم كه اين كار را نكرديم. در اين بين من خودم هم يك موقعيت خوب را از دست دادم، اين ناكامي آنقدر تلخ بود كه آن شب خوابم نبرد و... دائم به لحظه‌اي كه فرصتم گل نشد، فكر مي‌كردم اما افسوس خوردن ديگر فايده‌اي ندارد.

خبر تساوي ۲- ۲ سپاهان با سايپا را چطور شنيديد؟
از سوي كادر فني‌مان كه به ما چيزي گفته نمي‌شد و من نمي‌دانم اين خبر از كجا نشأت گرفت اما واقعاً زشت بود و سرنوشت ما و تراكتورسازي را عوض كرد. ما هم از شادي تراكتوري‌ها تعجب كرديم چون مي‌دانستيم آنجا بازي ۲ بر صفر شده و نمي‌دانم چه كسي اين شايعه را رواج داد.

بعضي‌‌ها مي‌گويند قسمت نبود كه شما برنده شويد و...
نه، من قسمت و اين حرف‌ها را بهانه مي‌دانم و معتقدم اگر بي‌دقتي نمي‌كرديم و آن فرصت‌ها گل مي‌شد، الان قهرمان بوديم. تقصير و كم‌كاري از خودمان بود نه تقدير و سرنوشت!

در جام حذفي مقابل ذوب‌آهن قادر به جبران مافات هستيد؟
بعد از باخت پرگل مقابل ذوب‌آهن در ليگ، بازيكنان ما مي‌گفتند: «خدايا فقط فينال جام حذفي زودتر برسد!» حالا و با از دست دادن قهرماني، فقط منتظريم فينال جام حذفي برسد و ما آن باخت و ناكامي كسب جام را با هم جبران كنيم.

شنيده‌اي گل‌محمدي اعتراض كرده كه ۱۷ روز بايد بدون مسابقه تمرين كنند اما نفت از دل مسابقات آسيايي آماده به فينال مي‌آيد؟
آقا يحيي قبلاً مربي ما بوده و حرفش قابل احترام است اما بعد از باخت بدي كه در ليگ مقابل ذوب‌آهن متحمل شديم، ذهن ما فقط روي تلافي و جبران متمركز شده و مي‌خواهيم قهرمان شويم. مهم نيست كه قبل يا بعد از فينال با چه تيمي بازي كنيم و چه نتيجه‌اي بگيريم. فقط منتظر فينال و قهرماني هستيم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین