اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۹۹۵

برای تشویق پرسپولیس به آزادی می روم

کاپیتان اسبق تیم ملی گفت: در فوتبال حرفه ای دنیا ورزشکاران به دلیل داشتن بیمه قوی نگران مصدومیت یا درآمد موردنیاز برای بعد از دوران ورزش شان نیستند.
۱۱:۳۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-احمد رضا عابدزاده درباره ورودش به صنعت بیمه اظهار داشت: از روزها قبل مشغول بررسی جوانب امر برای فعالیت در این عرصه بودم و امروز با حصول آنچه مدنظرم بود باید اعلام کنم در یکی از شعب رسمی بیمه ایران به عنوان نایب رئیس و مدیر این شعبه واقع در منطقه ستارخان کارم را آغاز کرده ام. بحث بیمه در همه جای دنیا بسیار جدی و الزامی گرفته شده است و در کشور ما صرفا به بیمه شخص ثالث یا بیمه هایی که به نوعی اجباری تلقی می شود پرداخته شده و به عنوان یک ورزشکار باید بگویم یکی از بزرگترین معضلات ورزش ما همین بخش مربوط به بیمه ورزشکاران است. 

وی ادامه داد: خود من وقتی پایم شکست بیمه نبودم. در آن سال ها در فوتبال پولی هم نبود که بگویم با آن پس انداز می توانستم پایم را با هزینه های گزاف جراحی درمان کنم. خیلی ها در فوتبال یا ورزش های دیگر دچار مصدومیت جدی شده اند و ورزش شان و فعالیت حرفه ای شان به اتمام رسید چون پشتوانه مالی نداشتند و چون بیمه نبودند. در فوتبال حرفه ای دنیا ورزشکاران به دلیل داشتن بیمه قوی نگران مصدومیت یا درآمد موردنیاز برای بعد از دوران ورزش شان نیستند. 

عابدزاده ادامه داد: در حوزه جدید شغلی ام خدمات نوین امور مرتبط با بیمه اعم از بیمه شخص ثالث و بدنه، مهندسی، درمانی، باربری، آتش سوزی، بیمه های مسئولیتی، بیمه عمر و انواع بیمه های امروزه دنیا انجام می گیرد. به ورزشکاران توصیه می کنم از حالا به فکر آینده خودشان و خانواده شان باشند. افراد در جامعه از سن یک سال تا هفتادسال می توانند خودشان را سریع بیمه کنند. بیمه هم پایه یعنی حداقل یا حداکثر دارد. یک فرد بنابر بضاعت مالی اش می تواند با پرداخت ماهی 50 هزار تومان آینده نگری کند و  سطح پرداختی اش را بالا ببرد تا در عوض در موعد مقرر دریافتی و خدمات بیشتری را دریافت کند. 

عابد زاده درباره بازی فردا پرسپولیس و سپاهان نیز گفت: همه هواداران منتظرند ببینند بعد از تعطیلی لیگ تیم ها با چه شرایطی به مسابقات باز میگردند. هر دو تیم پرطرفدار کشور فردا مسابقه دارند. پرسپولیس در آزادی میزبان سپاهان اصفهان است و استقلال در اصفهان مهمان تیم ذوب آهن. خودم سعی می کنم برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بروم و از هواداران نیز دعوت می کنم با حضوری پررنگ در ورزشگاه و شعارهای رنگین و قشنگ خود هم فضای ورزشگاه را گرم کنند و هم دل این پرسپولیس جوان را برای کسب یک سه امتیاز شیرین. امیدوارم که لیگ آن طور که مورد خواست هواداران است برای پرسپولیس به جلو برود و به پایان برسد.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین