اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۷۸۷

طعنه والدس به منچستری‌ها

سنگربان پیشین بارسلونا برای مدتی طولانی دوباره به میدان رفت و به همین بهانه طعنه‌ای هم به اعضای تیم قدیمی‌اش زد.
۱۱:۰۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-ویکتور والدس روز گذشته (شنبه) اولین بازی خود را برای تیم جدیدش، استاندارد لیژ بلژیک انجام داد و پس از این بازی بی‌مهری‌هایی را که در اولدترافورد به او شد، به یاد شیاطین سرخ آورد.

والدس که هفته پیش به صورت قرضی به استانداردلیژ پیوست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش به تیم خود کمک کرد تا خارج از خانه برابر تیم لئوون با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود.

او پس از این بازی به روزهای سخت حضورش در منچستریونایتد اشاره کرد، به روزهایی که به خاطر اختلافاتش با لوئیز فن‌خال، سرمربی شیاطین سرخ از تیم اصلی باشگاه منچستریونایتد تبعید و مجبور به تمرین کردن در تیم جوانان باشگاه شد.

والدس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: خوشحالم که اولین پیروزی‌ام را با استانداردلیژ کسب و بعد از هشت ماه تنهایی تمرین کردن، دوباره بازی کردم. تشکر از هواداران استاندارد به خاطر حمایت‌های‌شان.

والدس سال 2014 با وجود مخالفت مسئولان باشگاه بارسلونا از این تیم جدا شد و بعد از مدتی خانه‌نشینی به خاطر مصدومیت شدیدش به منچستریونایتد پیوست، هرچند حضور در این تیم به بدترین خاطره دوران ورزشی‌اش تبدیل شد. والدس در اولدترافورد نه تنها دوباره مصدوم شد بلکه به خاطر اختلاف پیدا کردن با فن‌خال از فهرست بازیکنان شیاطین سرخ کنار گذاشته شد و سرمربی هلندی من‌یونایتد حتی او را از تمرین کردن در کنار سایر بازیکنان تیم منع کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین