اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۶۸۹

باشگاه نباید می‌گذاشت اولیویرا هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد

پیشکسوت تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی دیروز بازی خوبی انجام نداد، که البته با توجه به حضور ۶ بازیکن جدید تیم نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن دارد.
۱۰:۵۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-کاظم محمودی در گفت‌وگویی، در مورد تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل راه‌آهن، گفت: تراکتورسازی با توجه به جذب 6 بازیکن جدید برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارد. این تیم اگر خواهان کسب نتیجه بهتر است، باید عملکرد بهتری داشته باشد و در آسیا دچار مشکل نشود.

وی افزود: شاید بتوان بازی دیروز را به دلیل عدم هماهنگی بازیکنان و یا وضعیت زمین توجیه کرد، ولی بعید می‌دانم زمین باعث بازی بد تراکتورسازی باشد، چرا که فوتبالی که قلعه‌نویی ارائه می‌دهد روی ارسال و روی هوا است.

پیشکسوت تراکتورسازی در مورد اینکه عملکرد باشگاه آیا در نقل و انتقالات خوب بوده است، تصریح کرد: تراکتورسازی بازیکنان اثرگذاری را در نقل و انتقالات جذب کرده است، این نفرات، اثرگذار هستند و به نوعی به سبک قلعه‌نویی می‌خورند. به نظر من تراکتورسازی می توانست سامان نریمان جهان را حفظ کند تا از مزایای حضور این بازیکن بهره ببرد. از دست دادن این مهره برای تیم مضر بود. نفراتی که تراکتورسازی گرفته، نشان می‌دهد این تیم به دنبال سانتر از جناحین و استفاده از ضدحملات است، بازگشت کیانی به عنوان یک فرمانده به میانه میدان برای تراکتورسازی یک اتفاق خوب بود.

محمودی در مورد اینکه هواداران روز گذشته علیه مدیرعامل باشگاه شعار دادند و این در حالی بود که تراکتورسازی به اعتقاد کارشناسان از لحاظ فعالیت در نقل و انتقالات جزو بهترین باشگاه‌ها بود، گفت: عملکرد مدیریت تراکتورسازی در برخی مسائل خیلی خوب نبوده و البته نمی‌توان گفت عملکرد مدیریت بد بوده است. در برخی مسائل مدیریت دچار اشتباه شده، مثلاً اینکه تراکتورسازی بازیکنان زیادی را در ابتدای فصل از دست داد اتفاق خوبی نبود.

وی در پاسخ به این سؤال که این نفرات با نظر سرمربی از تیم جدا شدند، گفت: مدیریت نباید با این مسئله موافقت می‌کرد و اجازه می‌داد کادر فنی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد.

محمودی در پاسخ به این سؤال که اگر مدیریت خلاف نظر کادر فنی عمل کند، این بهانه به وجود می‌آید که به خاطر بسته نشدن تیم با نظر سرمربی، تیم با مشکل روبه‌رو شده، گفت: به هر حال این مسئله هم باید مدیریت می‌شد، اگر کادر فنی خواهان جدایی بازیکن نیست باید دلیل منطق داشته باشد، از طرف دیگر، مشکلات مالی هم برای تیم دردسر درست کرد و از سوی دیگر، مدیریت می‌توانست با هواداران تعامل بیشتری برقرار کند. اینکه اکنون هوادار کمی به ورزشگاه می‌آید مشخص است که هواداران از مسئله‌ای ناراحت هستند و باید این مسئله پیگیری شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین