اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۲۷۷

به خاطر ژنرال همه دوست دارند قرمزپوش شوند!

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با حضور امیر قلعه‌نویی، بازیکنان بزرگ دوست دارند به تراکتورسازی بپیوندند.
۱۷:۵۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی کیانی  در خصوص وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مقابل راه‌آهن اظهار داشت: تمرینات خوبی را در جزیره کیش پشت سر گذاشتیم. هر چند امکانات کیش در حد ترکیه نیست اما باز هم این اردو برای ما مفید است.

وی ادامه داد: کیفیت زمین هم چندان مطلوب نبود اما سعی کردیم برنامه‌های کادر فنی را به خوبی پیاده کنیم. بازیکنان هم از جان مایه گذاشتند تا به آمادگی برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به فعالیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: با حضور امیر قلعه‌نویی، بازیکنان بزرگ دوست دارند به تراکتورسازی بپیوندند. البته با هواداران پرشوری که ما داریم، باید هم بازیکنان بزرگ تمایل به حضور در تیم ما داشته باشند.

وی افزود: خدا را شکر بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند. امیدوارم بتوانیم ناکامی نیم‌فصل اول را جبران کنیم و هواداران را با تراکتورسازی آشتی دهیم.

کیانی در مورد جدایی ستار همدانی و ایمان عالمی از کادر فنی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این دو در همان مدت کوتاه هم به ما کمک کردند. دقیقا نمی‌دانم به چه دلیل از جمع ما جدا شدند. البته گفته می‌شود مسائل مالی در این میان دخیل بوده است.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما تیمی آسیایی هستیم و باید امکانات برای ما فراهم شود.

وی در خصوص حذف تیم امید و گل‌هایی که محمدرضا اخباری در دیدار با ژاپن دریافت کرد، اظهار داشت: اخباری عملکرد خیلی خوبی در این مسابقات داشت. روی دو گلی که از راه دور وارد دروازه شد هم مقصر نبود و اگر بوفون و مانوئل نویر هم جای او بودند آن گل‌ها را می‌خوردند. اخباری در نیمه اول یک واکنش فوق‌العاده داشت که اگر گل می‌شد شاید تیم امید در همان 90 دقیقه شکست می‌خورد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین