اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۲۶۳۲

کی روش و ترس حذف دوباره از جام ملت‌های آسیا!

کی روش و ترس حذف دوباره از جام ملت‌های آسیا!
سرمربی تیم ملی فوتبال در صدد است تا در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات نتایج خوبی کسب کند و دوست ندارد تا تیمش مانند دوره قبل در مرحله یک چهارم نهایی کنار رود.
۰۹:۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی باید در جام ملتهای آسیا 2019 امارات با تیم های عراق، یمن و ویتنام مسابقه دهد که کمتر از یک ماه دیگر، نخستین اردوی آماده سازی یوزها ایرانی برگزار خواهد شد و این درحالیست که سه شنبه هفته گذشته، 31 ژوئن 2018 ( 9 مرداد 1397 ) قرارداد کی روش به پایان رسید و تیم ملی کماکان بدون سرمربی است و هر چند مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد که با سرمربی پرتغالی تیم ملی به توافقاتی رسیدیم اما هنوز قراردادی امضا نشده و در فاصله 5 ماه مانده تا آغاز فستیوال بزرگ فوتبال در قاره کهن، زنگ خطر برای سئول نشین ها به صدا درآمده است.

کی روش که در جام جهانی 2014 برزیل و در گروهی متشکل از نیجریه، آرژانتین و بوسنی تنها یک امتیاز گرفت، در صدد بود تا در جام ملتهای آسیا 2015 استرالیا بتواند پس از 39 سال ( آخرین قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا مربوط به سال 1976 است ) تیم ملی را به مقام قهرمانی برسد اما اشتباه بچه گانه مهرداد پولادی سبب شد تا تیم ملی بازی یک بر صفر پیروز در نیمه اول را با نتیجه 2 بر یک عقب بیافتد و سپس بعد از تساوی 3-3 ، در پایان ماراتن 120 دقیقه ای، تیم ملی ایران در ضربات پنالتی مغلوب عراق شد و به خانه بازگشت. حالا پس از گذشت 4 سال از آن مسابقات، یوزهای ایرانی باید در جام ملتهای 2019 امارات با حریفان خود رو در رو شوند، اما کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی هنوز قراردادش را تمدید نکرده و از تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا به صورت مکتوب با شرایطش موافقت کنند تا قراردادش را تمدید کند.

سرمربی پرتغالی - موزامبیکی، با معافیت سربازی 7 فوتبالیست تیمش، برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی، همکاری باشگاه ها و ... از تاج و سئول نشین ها می خواهد تا با آمادگی کامل در جام ملتهای آسیا 2019 امارات شرکت کند و بتواند مقام خوبی را بدست بیاورد. همچنین کی روش می داند که مردم فوتبالدوست ایران از او مقام قهرمانی می خواهند و اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید برای همیشه از فوتبال کشورمان برود. 

به همین دلیل او بر خلاف جام ملتهای 2015 ، از فستیوال بزرگ فوتبال در قاره کهن در امارات می ترسد و می خواهد با تمامی امکانات راهی کشور عربی شود و به نظر می رسد به همین دلیل است که قراردادش را تمدید نکرده تا اگر امکانات فراهم نشد، با تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا شرکت نکند.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین