اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۲۲۴

آنالیز بازی آلکمار و فاینورد با درخشش هافبک ایرانی

آنالیز بازی AZ مقابل فاینورد نشان داده که ۴۱ درصد موقعیت‌های آلکمار روی حرکات هافبک ایرانی این تیم رقم خورده است.
۱۱:۵۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم علیرضا جهانبخش در شروع نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال هلند موسوم به اوردویژه به پیروزی ارزشمندی دست یافت. پیروزی 4 بر 2 مقابل فاینورد در خانه، سه امتیاز روحیه‌بخش را به آلکمار اضافه کرد تا این تیم 25 امتیازی شود.

تیس راکرز، آنالیزور هلندی که در شبکه تلویزیونی NOS بازی AZ مقابل فاینورد را بررسی می‌کرد با اشاره به شکست 4 بر 2 فاینوردی‌ها اعلام کرد: «این شکست برای فاینورد تحقیرآمیز بوده است. تیمی که از سمت چپ خود ضربه خورد و این بازی را واگذار کرد».

راکرز با اشاره به حضور علیرضا جهانبخش در سمت راست خط هافبک آلکمار و سمت چپ خط دفاعی فاینورد، گفت: «سمت چپ فاینورد جایی بود که آلکمار 41 درصد موقعیت‌هایش را از آنجا خلق کرد. آنها در این پست بازیکنی مانند علیرضا جهانبخش را در اختیار داشتند که همراه با یوریس فن اوریم، موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه فاینورد ترتیب داد. AZ از سمت راست خود شش موقعیت جدی برای گلزنی ایجاد کرد».

آلکمار در دیدار مقابل فاینورد چهار گل به ثمر رساند که علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی این تیم روی گل دوم تأثیری مستقیم داشت و در دقیقه 26 بازی با پاس خوبی که برای وینسنت یانسن ارسال کرد، پایه‌گذار پیروزی تیمش شد.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین