اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۱۹۵

عامل فساد من هستم!

مدیر فنی تیم ملی امید گفت: پیش از این می‌گفتند مایلی‌کهن عامل فساد است و هم اکنون بنویسید من عامل فساد هستم.
۰۹:۵۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد مایلی‌کهن در مراسم تشییع پیکر مرحوم همایون بهزادی اظهار داشت: ما از امثال بهزادی درس‌های زیادی گرفتیم. هم اکنون هم باعث ناراحتی ماست که خیلی غریبانه از پیش ما رفت. هفته پیش هم احدی از جمع ما جدا شد که جا دارد به خانواده او هم تسلیت بگویم.

وی در مورد اینکه ورزشگاه شیرودی بی‌استفاده باقی مانده و فقط مراسم تشییع برگزار می‌شود، یادآور شد: هم اکنون شرایطی نیست که بخواهم در این باره صحبت کنم. باید با تأمل در این مورد تصمیم بگیریم اما من خاطره‌ای از این ورزشگاه دارم که در بازی ایران و اسرائیل در جام ملت‌ها برگزار شد که اتفاقا مرحوم همایون بهزادی هم یکی از گل‌های انی بازی را به ثمر رساند من 12 ساعت زیر راه پله قایم شده بودم تا از من بلیت نگیرند.

مدیر فنی تیم ملی امید یادآور شد: مردم خاطرات زیادی از این ورزشگاه دارند و به عنوان یک نماد امیدوارم باقی بماند. در مقطعی عنوان شده که این ورزشگاه را می‌خواهند خراب کنند اما فکر می‌کنم حرف درستی نیست. مردم خاطرات زیادی با ورزشگاه شیرودی دارند و امیدوارم که این ورزشگاه بتواند بهتر شود.

مایلی‌کهن در مورد اینکه او صحبت از مبارزه با فساد کرده و قرار است امروز در مجلس شورای اسلامی در این باره صحبت شود، تاکید کرد: هم اکنون جای این نیست که بخواهیم در مورد این مسئله صحبت کنیم. بنویسید عامل فساد مایلی‌کهن است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین