اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۰۶۹

عباس آقا هم مثل کی روش تیم را چهارم می کرد

مدیر فنی تیم امید ایران گفت: «در جام ملت ها هم حدف شدیم و مقابل عراق بنجامین ویلیامز داور استرالیایی در آن بازی اشتباهی نکرد.»
۰۲:۴۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- محمد مایلی کهن درباره اینکه تیم امید در وقت های اضافه برای بازی مقابل ژاپن برنامه نداشت عنوان کرد: «چطور ما برای 90 دقیقه برنامه داشتیم برای 30 دقیقه نداشتیم؟ اینطور نیست. ما باید در 30 دقیقه می بردیم و نبردیم. یک مربی در آن شرایط اگر به خودش فکر نکند و به کشورش فکر کند دست به کار ریسکی می زند. پس از گل اول، سیستم تیم امید تغییر کرد. گل های ژاپن هم استثنایی بود. ما در 90 دقیقه ژاپن را کشته بودیم.»

وی درباره اینکه چرا مهدی ترابی در بازی با ژاپن تعویض نشد گفت: «من دانم بالاخره باید چه کنیم. یک بازی او را عوض کردیم گفتند چرا عوض کردید. این بازی تعویض نکردیم می گویند نای بازی نداشت. به کادر فنی باید اعتماد شود.»

مایلی کهن خاطرنشان کرد: «برزای یک ایرانی وطن پرست است. او از تیم ملی کنار رفت اما در نهایت پیش از بازی چین یک پیام داد و به تیم ملی و بازیکنان روحیه داد. ما این پیام را برای بازیکنان خواندیم چون برزای به همه ما درس داد.»

وی ادامه داد: «ما اصلا ما نباید بازخواست شویم. قبلی ها هم بی تجربه بودند ولی چرا همه به بی تجربگی خاکپور گیر می دهند؟ اگر عباس آقا هم بود در جام جهانی تیم ما را مثل کی روش چهارم می کرد. این در حالی است که در جام ملت ها هم حدف شدیم و مقابل عراق بنجامین ویلیامز داور استرالیایی در آن بازی اشتباهی نکرد.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین