اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۹۷۹

خیلی ها از نرسیدن ما به المپیک خوشحال شدند / حق مان نبود حذف شویم

مدافع تیم ملی امید گفت: «می توانستیم به المپیک برویم اما متاسفانه نشد و البته این باخت حقمان نبود.»
۱۱:۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علی عبدالله زاده درباره باخت روز گذشته مقابل تیم ژاپن اظهار داشت: «ما دیروز بازی خوبی نسبت به ژاپن ارائه دادیم. در نیمه اول آنها هیچ موقعیت خطرناکی نداشتند ولی ما چند موقعیت خوب را داشتیم. نیمه دوم هم به همین صورت بود و ما موقعیت های گل خوبی را داشتیم که متاسفانه از دست دادیم. بازی به وقت اضافه رفت و متاسفانه بچه های ما از نظر بدنی کم آوردند. آنها از ابتدای بازی به یک شکل بازی می کردند و به دنبال کسب نتیجه بودند.»

 

وی ادامه داد: «متاسفانه با یک سانتر و ضربه سر مهاجم ژاپن دروازه ما باز شد و در ادامه هم گل های بعدی را دریافت کردیم. تیم ما دیشب بسیار بی نقص بود ولی ژاپن هم تیم دست و پا بسته ای نبود ولی توانستند آن گل ها را در وقت اضافه به ثمر برسانند. مربی شان تیم را در وقت اضافه هجومی کرد و متاسفانه دیگر نتوانستیم بازی را برگردانیم.»

 

مدافع تیم ملی امید با اشاره به عدم صعود تیم به المپیک و حسرت 44 ساله این تیم گفت: «می خواستیم دل مردم را شاد کنیم ولی باز هم نشد. فکر می کنم خیلی ها از نرسیدن ما به المپیک خوشحال شدند. منظورم کلی است. بعد از باخت مقابل قطر در رسانه ها و بین برخی افراد صحبت هایی شد که مشخص بود از اشتباهات ما خوشحال شدند. تیم ما یکی از بهترین تیم ها بود که می توانست به المپیک برود و حقش باخت نبود. ما کم آوردیم. چرا که موقعیت های صد در صد را گل نکردیم. این فوتبال است و متاسفانه نتیجه این گونه رقم خورد.»

 

عبدالله زاده در پایان درباره عملکرد خودش اذعان داشت: «من نمی توانم درباره خودم صحبت کنم و دیگران باید عملکردم را مورد ارزیابی قرار دهند اما درباره تیم مان باید بگویم که بسیار خوب کار کردیم و حق مان نبود حذف شویم.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین