اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۹۳۹۹

برخی داوران بانوان لباس داوری در لیگ ندارند/ یک داور نمی‌تواند هم جراح و هم راننده تاکسی باشد

برخی داوران بانوان لباس داوری در لیگ ندارند  یک داور نمی‌تواند هم جراح و هم راننده تاکسی باشد
کارشناس و پیشکسوت داوری فوتبال ایران گفت: داوران خانم در لیگ لباس داوری ندارند و باید چاره‌ای برای حل مشکلات داوری اندیشید.
۱۸:۴۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

علی خسروی در گفت‌وگویی، درباره مشکلات این روزهای داوری فوتبال ایران اظهارداشت: از زمانی که مهدی تاج به فدراسیون فوتبال آمده دستمزد داوران از ۳۰۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان رسیده اما این پول درآمد کافی برای جامعه داوران نیست.

وی افزود: حقوق کارمندان به ۲ میلیون و ۳ میلیون تومان رسیده اما داوران برای قضاوت در لیگ برتر تنها ۶۰۰ هزار تومان دستمزد می‌گیرند.

خسروی ادامه داد: داوری که امنیت مالی ندارد بدون شک کار سختی در پیش دارد و باید به فکر زندگی کارمندی باشد. با این شرایط نباید توقع زیادی از جامعه داوری داشت. یک داور نمی‌تواند هم جراح و هم راننده تاکسی باشد تا خرج و مخارج زندگی خود را تامین کند.

کارشناس داوری اظهار داشت: داوری که برای خرج زندگی خود ۴ صبح از خواب بلند می‌شود نمی‌تواند در طول روز تمرینات مفیدی هم داشته باشد و باید به فکر راه حلی باشیم تا داوران خوبی پرورش دهیم. مطمئن باشید اگر در آینده پول به داوران تزریق شود امثال فغانی و منصوری‌ها تعدادشان زیاد می‌شود.

وی عنوان کرد: خیلی از داوران بانوان لباس داوری ندارند و حتی برای حضور در مسابقات از جیب هزینه می‌کنند و این موضوع اصلا خوب نیست.

خسروی خاطرنشان کرد: کانون داوران از سوی وزارت ورزش و جوانان تایید شده و اگر به ما قدرت دهند در صنف رفاهی به داوران کمک خواهیم کرد و دیگر نیاز به منابع نداریم. فقط باید با کانون داوران همکاری شود تا از داوران حمایت شود تا امنیت مالی داشته باشند.

انتهای پیام/
 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین