اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۸۲۵۵

فرزاد عبداللهی از تیم ملی تکواندو خداحافظی کرد

فرزاد عبداللهی از تیم ملی تکواندو خداحافظی کرد
قهرمان پیشین تکواندو جهان با انتشار متنی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
۱۳:۴۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

 فرزاد عبداللهی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۱، سه سال قبل به دلیل آسیب دیدگی از اردوهای تیم ملی دور شد. چند مرحله تلاش وی برای بازگشت به تیم ملی به نتیجه نرسید تا این ورزشکار امروز سه شنبه دوم مردادماه با انتشار متنی در سن ۲۷ سالگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

در بخشی از پیام وی آمده است: «بعد از کسب ۲۵ مدال از رقابتهای قهرمانی جهان، آسیا، بازیهای آسیایی، جام جهانی و تورنمنت های مختلف این تصمیم خیلی سخت را گرفتم، در ۲۴ سالگی از تیم ملی دور شدم و در ۲۷ سالگی خداحافظی کردم. دوست دارم و ای را وظیفه خود می دانم از تمامی کسانی که مرا در تمام مراحل دوران ورزشی و قهرمانی همراهی و مساعدت کردند تشکر کنم. البته تقاضا دارم اشتباهات و خطاهای بنده را که در مقاطعی موجب آزردگی خاطر، نگرانی و رنجش احساسات پاکشان شده بخشید و مورد عفو قرار دهند. من فرزاد عبداللهی هرچه دارم بعد از خدا از تکواندو و محبت مردم است که البته هرگز خود را شایسته این همه محبت و لطف نمی دانم، چرا که در حقیقت قهرمان واقعط این مرز و بوم آنهایی هستند که به خاطر آرامش من و امثال من از آسایش و جان خود گذشتند تا این آرامش و آسایش نصیب ما شود. از همین رو درود و سپس به شهدا و جانبازان راه وطن و آزادی، این عزیزان را شایسته و لایق بالاترین ستایش ها می دانم.»

در کارنامه عبدالهی طلای ۲۰۱۱ جهان، دو طلای قهرمانی آسیا، نقره بازیهای آسیایی، طلا، نقره و برنز جام جهانی و نزدیک به ۲۰ مدال طلا، نقره و برنز در ترکیب تیم ملی ثبت شده است. 

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین