اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۶۹۳

بد است که پیشکسوتان از هم بی‌خبرند/ با رضا قهرمان آسیا شدیم

سرمربی اسبق تیم استقلال گفت: خیلی بد است که ما پیشکسوتان اینقدر از هم دور و بی‌خبر باشیم.
۱۰:۵۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-صمد مرفاوی درباره حضورش در مراسم مرحوم رضا احدی کفت: ابتدا به خانواده او و جامعه ورزش این مصیبت را تسلیت می‌گویم. رضا احدی انسانی با شخصیت و مودب بود که صدایش در نمی‌آمد. ما سالها کنار هم بازی کردیم و حتی در آسیا هم قهرمان شدیم اما رضا هیچ موقع با کسی بد نبود و واقعا یک گل را از دست دادیم.

وی در مورد همکاری‌اش با مرحوم احدی در تیم‌های پایه استقلال اظهار داشت: من در تیم جوانان و رضا احدی در تیم امید کار می‌کردیم و با هم ارتباط خوبی داشتیم. بازیکنانی نظیر آندو، جباری، حیدری و ... در تیم جوانان بود که باید به تیم امید می‌رفتند و من با مرحوم احدی در ورزشگاه مرغوبکار همیشه در ارتباط بودیم و زحمات زیادی برای این تیم کشیدیم و توانستیم بازیکنان خوبی هم تحویل فوتبال دهیم. البته رضا به تیم عقاب رفت و کم کم از فوتبال دور شد.

مرفاوی تصریح کرد: متاسفانه در فوتبال ما وقتی فراموش می‌شوی کسی هم به سراغت نمی‌اید و این طبیعت فوتبال ما است. این خیلی بد است که ما از هم بی‌خبر باشیم. کاظم اولیایی به من گفت‌ که چرا در شادی‌ها نیستی و من به او گفتم کسی در شادی‌ها ما را دعوت نمی‌کنیم اما در مراسم‌های عزاداری بدون دعوت می‌آییم.

سرمربی اسبق تیم استقلال درباره طلبش از این باشگاه هم اظهار داشت: اینجا جای صحبت درمورد این موارد نیست من طلبم را از استقلال نگرفتم اما انسان بزرگی را از دست دادیم و اینجا نباید در مورد پول حرف زد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین