اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۴۵۸

برخی دوستان در استقلال در مورد واگذاری ورزشگاه اطلاعات کافی نداشتند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بتوانیم به نحو مطلوبی از این ورزشگاه‌ها استفاده کنیم، که این استفاده صحیح بستگی به طرز تفکر باشگا‌ه‌ها دارد.
۱۲:۲۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-بهرام افشارزاده در مراسم واگذاری دو ورزشگاه به تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: کارهای کارشناسی انجام شد و قرار شد با توجه به توانایی این دو ورزشگاه از آن‌ها استفاده شود. پیش از این برخی‌ها عنوان کردند که باشگاه استقلال ورزشگاه شهید کاظمی را می‌خواهد در حالی که بحث چیز دیگری بود.

وی ادامه داد: برخی سایت‌ها نوشتند که باشگاه ما ورزشگاه شهید کاظمی را می‌خواهد در حالی که بحث ما مربوط به آکادمی بود و دوستان در استقلال آگاهی کافی نداشتند و نمی‌دانستند هدف چیست.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: به هر حال امروز مراسم قرعه کشی با حضور سجادی معاون وزیر ورزش و سایر مسئولان انجام شد و ورزشگاه امام رضا (ع) به باشگاه استقلال رسید. پیش از این رضایی اعلام کرده بود که این دو ورزشگاه از نظر محتوایی مشترک است و بقیه موارد به نحوه استفاده تیم‌ها ربط دارد.

افشارزاده خاطرنشان کرد: به هر حال جای تشکر دارد و باید از قالیباف و وزیر ورزش تشکر کنم که با ما همکاری کرده و دستورات لازم را صادر کردند امیدوارم ما هم بتوانیم به نحو مطلوبی از این ورزشگاه‌ها استفاده کنیم، که این استفاده صحیح بستگی به طرز تفکر باشگا‌ه‌ها دارد.

افشارزاده در خصوص درگذشت رضا احدی اظهار داشت: متاسفانه بعد از فوت مظلومی این دومین خبر تلخی بود که در چند وقت اخیر در مورد باشگاه استقلال شنیدم و بسیار از این موضوع ناراحت شدم که یکی از فوتبالیست‌های سابق خود را از دست داده‌ایم و باشگاه استقلال هم این موضوع را تسلیت می‌گوید و امیدوارم مراسم ویژه‌ای برای آن مرحوم برگزار شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین