اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۴۵۲

از گل‌محمدی ناراحت نیستم، اما امیدوارم تکلیفم را روشن کنند

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که این باشگاه باید هرچه زودتر تکلیفش را روشن کند.
۱۲:۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-اسماعیل فرهادی که امسال نامش در فهرست بازیکنان ذوب‌آهن قرار نگرفت، گفت: قبل از شروع فصل با مسئولان باشگاه صحبت کردم و قرار شد در نیم فصل، اسم من به لیست تیم اضافه شود. دو سه هفته پیش در این مورد با آقای آذری صحبت کردم و ایشان به من گفت که نامه‌ای به یحیی گل‌محمدی داده است، ولی ظاهرا هنوز سرمربی ذوب‌آهن در این زمینه جوابی به باشگاه نداده است.

او ادامه داد: در حال حاضر بلاتکلیف هستم و نمی‌دانم چه باید بکنم، این درحالی است که زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی نمانده است. به هر حال باشگاه باید تکلیف مرا روشن کند. آنها یا مرا می‌خواهند، یا نمی‌خواهند. این موضوع پیچیده‌ای نیست و انتظار دارم برخورد بهتری با من صورت بگیرد.

فرهادی در پاسخ به این سؤال که آیا از یحیی گل‌محمدی ناراحت است، عنوان کرد: من از گل‌محمدی ناراحت نیستم و در این سال‌ها هیچ‌وقت با مربیان ذوب‌آهن دچار مشکل نشدم. فقط انتظار من این است که هرچه زودتر تکلیفم را مشخص کنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

این بازیکن درمورد نتایج خوب ذوب‌آهن در فصل جاری گفت: خوشبختانه در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم به فینال راه پیدا کرده‌ایم. امیدوارم این نتایج خوب تا پایان لیگ ادامه داشته باشد و در جام حذفی هم قهرمان شویم.

فرهادی در مورد صحبت‌های اخیر سرپرست ذوب‌آهن که گفته است با او تماس گرفته شد ولی حاضر نشد در تمرینات شرکت کند خاطرنشان کرد: یکی دو بار با من تماس گرفته شد که درگیر دکتر رفتن بودم و جواب ندادم. فکر نمی‌کنم بعد از این همه سال بازی کردن در ذوب‌آهن بخواهند با 2 بار تماس گرفتن دیگر پیگیر نباشند و اگر به معنای واقعی خواهان حضور من در تمرینات بودند، می توانستند مرا پیدا کنند و حرفشان را بزنند.

وی گفت: موضوع دیگر این است که تماس آقای شجاعی سرپرست تیم با من فقط برای دادن چک باشگاه بود و این تماس به این خاطر نبود که مرا به تمرینات دعوت کنند. حتی یک بار با جلال امیدیان صحبت کردم. او به من گفت امکان دارد به تمرین بیایی و چند جلسه تو را ببینیم. من حتی بعد از 13 سال بازی کردن در ذوب‌آهن حاضر شدم تست هم بدهم اما دیگر خبری از باشگاه و کادر فنی نشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین