اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۴۳۷

برای ما حاشیه سازی می کنند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ما به تمامی تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و بخصوص سرمربی تیم تا نیم فصل عمل کرده است.
۱۱:۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید آذری در گفت وگویی در مورد اینکه برخی رسانه ها از نارضایتی بازیکنان ذوب آهن به دلیل مشکلات مالی خبر داده بودند، گفت: من مسئول مطالب منتشر شده در رسانه ها نیستم. این خبر را از قول چه کسی منتشر کرده اند؟! باشگاه ذوب آهن ارتباطی کاملا تعریف شده با کارخانه ذوب آهن دارد و کارخانه نیز به تمامی تعهدات مالی خود در قالب تفاهم نامه با باشگاه ذوب آهن عمل کرده است. انصافا کارخانه ذوب آهن همکاری بسیار خوبی با باشگاه داشته و باید از پرسنل زحمت کش کارخانه در این زمینه تشکر کرد.

وی ادامه داد: باشگاه ذوب آهن در تامین نقدینگی خود از طریق کارخانه هیچ مشکلی نداشته است مهم ترین مشکل باشگاه بدهی های قبلی باشگاه بوده است. ما نزدیک به 27-28 میلیارد تومان بدهی قبلی داشتیم که 6 میلیارد از این بدهی مربوط به فوتبال بوده و از ایگور کاسترو تا بسیاری دیگر از باشگاه طلب داشتند که ما این پول را از طریق بودجه جاری باشگاه موظف بودیم پرداخت کنیم. مشکل مالی هم باشگاه ندارد و نمی دانم چرا برخی مسایل در رسانه ها مطرح می شود.

مدیرعامل باشگاه تصریح کرد: باید از مهندس صادقی مدیریت محترم کارخانه و شاهرخ شهنازی رئیس هیات مدیره باشگاه تشکر کنم کارخانه به تمامی تعهداتش نسبت به باشگاه عمل کرده است. البته در روزهای اخیر به دلیل اینکه مهندس صادقی درگیر مسائل معادن بودند نتوانستم ایشان را ببینم.

آذری در مورد اینکه یحیی گل محمدی سرمربی تیم اعلام کرده فقط 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده گفت:من مصاحبه گل محمدی را نخواندم اما باشگاه به تمامی تعهدات مالی خود بخصوص در مورد گل محمدی عمل کرده است و تمامی تعهدات مالی خود تا نیم فصل را نسبت به بازیکنان و سرمربی تیم عمل کرده ایم. 

وی در مورد اینکه ذوب آهن بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد یا نه گفت: ما 4 بازیکن در نیم فصل گرفتیم و دیگر بازیکن دیگری جذب نخواهیم کرد. فقط یک جای خالی در فهرست خود گذاشتیم که سهمیه بازیکن آزاد فیفاست تا در صورت رخ دادن مسایلی مثل مصدومیت شدید یا محرومیت از این سهمیه استفاده کنیم. 

آذری در مورد شایعه پیوستن محمد باقر صادقی به فولاد خوزستان گفت:  صادقی جایی نمی رود او در باشگاه ذوب آهن خواهد ماند و دست خودش نیست که هر وقت دوست داشت بیاید و هر وقت دوست داشت برود. او در باشگاه ذوب آهن می ماند و ما در این باشگاه دروازه بان اول و دوم نداریم. محمد باقر بازیکن شایسته ای است که قطعا در ذوب آهن به او بازی خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد پاداش معوقه بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه گفت: ما باشگاهی بزرگ هستیم که 15-16 تیم ورزشی داریم و شرایط اقتصادی کشور را هم همه می دانند و به آن واقف هستند. اینگونه هم نیست که دو روز بعد از اجرایی شدن برجام در بانک های دنیا به ایران باز شود و بگویند بفرمایید پول. باشگاه ذوب آهن به تمامی تعهداتش نسبت به بازیکنان عمل کرده است در حالیکه باشگاهی که 42-43 میلیارد تومان هزینه تیم فوتبالش بوده و در جدول لیگ چندین پله از ما پایین تر بوده هنوز نتوانسته پول بازیکنان را بدهد. ما پول بازیکنانی که از باشگاه ذوب آهن جدا شده اند را پرداخت کرده ایم چه برسد به بازیکنانی که اکنون برای ما زحمت می کشند و عرق می ریزند.

وی افزود: با شروع نیم فصل نقل و انتقالات شایعه های زیادی در مورد باشگاه ما درست کردند. بعد حالا نوبت به شایعه مشکلات مالی رسیده در حالیکه باید بگویم با ذوب آهن در زمین مستطیل سبز رقابت کنید نه بیرون از آن.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین