اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۴۰۲

کاشانی: چین حریف خطرناکی است/ نباید برایمان روبرویی با هر حریفی فرقی داشته باشد

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: چین حریف خطرناکی است و باید تلاش کنیم تا این تیم را شکست دهیم.
۱۹:۳۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حبیب کاشانی در گفت‌وگویی در مورد وضعیت تیم ملی امید قبل از دیدار مقابل چین گفت: شرایط روحی تیم خیلی بهتر از قبل شده است و طبیعتا شکست به هر شکلی که باشد خوب نیست. کادر فنی و مدیریت تیم تلاش کردند و تیم را به حالت قبلی خود بازگردانند خدا را شکر خیلی زود این ریکاوری ذهنی اعمال شد و امروز بازیکنان تمرین بسیار شادابی را پشت سر گذاشتند. همه آماده می‌شوند تا فردا در دیدار مقابل چین نمایش خوبی داشته باشند و بتوانند مردم را خوشحال کنند.

وی در مورد شرایط روحی تیم اظهار داشت: چین از سوریه و قطر تیمی خطرناک‌تر است. آنها نماینده یک و نیم میلیارد انسان هستند و دوست ندارند جام با سه شکست ترک کنند به همین خاطر تلاش می‌کنند تا با امتیاز به خانه بازگردند. کادر فنی و بازیکنان هم از این مسئله به خوبی آگاهند.  تیم ما آنقدر باهوش است که در این مسابقه از فرصت‌های خوب استفاده می‌کند و نتیجه را به سود خودش رقم می‌زند.

مدیر تیم ملی امید در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که به مرحله بعد صعود کنیم اگر بازیکنان نکات فنی را که کادر فنی گوشزد می‌کند اجرا کنند حتما از این مرحله صعود می‌کنیم و 50 درصد مسیر صعود به المپیک را طی می‌کنیم آن وقت سه گام پایانی باقی می‌ماند تا به امید خدا بتوانیم راهی مسابقات المپیک برزیل شویم.

کاشانی در رابطه با اینکه آیا با تیمی که هدفش صعود به المپیک است رویارویی با ژاپن یا عربستان فرقی دارد تصریح کرد: شرایط جدول گروه دوم را می‌دانید. ژاپن صدرنشین است. اینکه ما بخواهیم انتخاب کنیم با کدام حریف بازی کنیم در اختیار ما نیست. در گروه ما دو تیم 3 امتیازی دارد و قطر هم با 6 امتیاز صدرنشین است. اگر سوریه قطر را شکست دهد و ما هم بتوانیم چین را شکست دهیم امکان صدرنشینی‌مان وجود دارد آن وقت بین کره شمالی، تایلند و عربستان یک تیم حریف ما می‌شود و طبیعتا فکر می‌کنم رویارویی با تیم دوم گروه مقابل راحت‌تر باشد. البته اگر تیمی خواهان حضور در المپیک است نباید برایش فرقی داشته باشد که با کدام تیم روبرو می‌شود. امیدوارم بتوانیم توانایی‌هایمان را به معرض نمایش بگذاریم و با یک بازی خوب و کسب نتیجه میدان را ترک کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین