اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۳۳۸

نمی‌دانم چرا هواداران استوک‌سیتی اینقدر با ما مشکل دارند

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال در آستانه رویارویی تیمش با استوک‌سیتی اعتراف کرد که هواداران این تیم از او و تیمش متنفرند.
۱۰:۲۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-داستان دشمنی توپچی‌ها با «سفالگرها» به سال 2010 برمی‌گردد زمانی که رایان شاو‌کراس، بازیکن استوک‌سیتی در ورزشگاه بریتانیا به شیوه‌ای خشن روی پای آرون رمزی، بازیکن آرسنال تکل رفت و آن را شکست.

آن اتفاق اختلافات میان دو باشگاه را به جایی رسانده است که اکنون آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال می‌گوید نبردهای تیمش با استوک‌سیتی به مراتب پرتنش‌تر از دربی شمال لندن برابر رقیب دیرینه توپچی‌ها، تاتنهام است.

ونگر گفت: من نمی‌دانم که چرا هواداران استوک‌سیتی اینقدر با ما مشکل دارند. باید از خود آنها بپرسید. من که برای آنها قلدری نمی‌کنم. بازی‌ ما برابر استوک‌سیتی شاید حتی جنگنده‌‌تر از بازی‌های‌مان برابر تاتنهام باشد. من فکر می‌کنم که دلیل اصلی حادثه‌ای باشد که برای آرون رمزی رخ داد. همه چیز از آن زمان شروع شد.

ونگر با یادآوری ابراز خشم هواداران آرسنال پس از باخت 3 بر 2 تیم‌شان برابر استوک‌ در فصل گذشته، افزود: همه چیز خیلی بدتر از آن چیزی که بود، جلوه داده می‌شد. از بین صدها هزار هواداری که ما داریم، چهار نفر داشتند فریاد می‌زدند، اما طوری جلوه دادند که انگار همه هواداران ما داشتند فریاد می‌زدند. آنها فقط چهار نفر بودند.

سرمربی توپچی‌ها عنوان کرد: آن اتفاق مرا بی‌خواب نکرد. چیزی که مرا بی‌خواب می‌کند، باختن بازی‌هاست. پیش از آن بازی هم پیش آمده بود که هواداران ما ناراضی باشند و در ورزشگاه‌های تیم‌های حریف شعار سر بدهند. نسل جدید بازیکنان بهتر می‌توانند با این مسائل کنار بیایند، چون این کار را یاد گرفته‌اند.

تیم فوتبال آرسنال امروز (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 19:45 به وقت تهران میهمان استوک‌سیتی است و در صورت کسب پیروزی در این بازی به صدر جدول صعود می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین