اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۳۳۷

گلایه سرمربی اینتر پس از تساوی تیمش

سرمربی تیم اینتر در بازی تیمش مقابل آتالانتا از مهاجمان تیم آبی و مشکی‌پوش توقع بیشتری داشت.
۱۰:۲۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-روبرتو مانچینی، سرمربی تیم اینترمیلان پس از تساوی یک بر یک  تیمش در خانه آتالانتا در شهر برگامو در اولین بازی هفته بیستم سری A اعلام کرد از مهاجمان تیم توقع بیشتری داشت.

 او در این باره گفت: هندانوویچ با 2، 3 مهار عالی، شایستگی خود را نشان داد و عملکرد تحسین‌آمیزی داشت.خوشحال نیستم چون باید پیروز می‌شدیم و می‌توانستیم این کار را انجام دهیم.در یک مسابقه دشوار، گل اول را به حریف هدیه دادیم.پس از گل تساوی اندکی بی‌تعادل شدیم و به رقیب اجازه خودنمایی دادیم.

 او درباره زوج یووتیچ و ایکاردی در خط حمله گفت: نمی‌خواهم درباره عملکرد فنی یک بازیکن حرف بزنم.ما در خط حمله از دو بازیکن بااستعداد و دارای توانایی‌های فراوان سود می‌بریم اما باید بیشتر گل بزنیم. تیم من کیفیت لازم برای ماندن در بالای جدول را دارد.بعد از گل به خودی، خیلی خوب جنگیدیم و بازگشتیم اما وقتی دنبال دستاوردهای بیشتر رفتیم، اشتباه داشتیم و اوضاع خوب پیش نرفت. باید در زمینه انجام کم‌ترین اشتباه ممکن، رشد بیشتری داشته باشیم.

مانچو با این جملات ثابت کرد بابت کسب تنها یک پیروزی در 4 بازی اخیر از سوی تیمش نگران نیست: 14 هفته در صدر بودیم و این نشاندهنده استحقاق بالای تیم است.مقابل ساسولو و لاتزیو، راحت امتیاز از دست دادیم. باید خونسردی خودمان را حفظ کنیم  چون هنوز شانس بازگشت به صدر جدول را داریم.هدف مشخصی پیش‌روی ماست. اگر به راحتی فرصت از دست ندهیم تا مدت‌ها درجمع 4 تیم برتر ایتالیا می‌مانیم. فعلا با حداقل گل به پیروزی می‌رسیم. از مهاجمان توقع بیشتری دارم و  آن‌ها باید بیشتر گل بزنند.از کسب هشتمین یا نهمین پیروزی یک بر صفر استقبال می‌کردم؛ هرچند به دست آوردن نتیجه کار آسانی نبود.

 انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین