اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۳۳۵

هواداران با تراکتورسازی قهر کرده‌اند

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر را به یک جنگ تشبیه کرد.
۱۰:۱۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در گفت‌وگویی، درباره شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، اهداف این تیم در نیم‌فصل دوم و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

*شرایط تراکتورسازی را چطور می‌بینی؟

با آمدن امیر قلعه‌نویی وضعیت تراکتورسازی بهتر شده و تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم. بازیکنان تمرینات پرفشار را تحمل کرده‌اند و آماده بازی‌های نیم‌فصل دوم هستند. نیم‌فصل دوم یک «جنگ» است و بدن همه بازیکنان باید آماده باشد. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و تراکتورسازی را به روزهای اوج بازگردانیم.

*  هدف تراکتورسازی قهرمانی است یا قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول؟

تراکتورسازی در سال‌های اخیر جزو مدعیان قهرمانی بوده و باید گفت تراکتورسازی همیشه تراکتورسازی است. هر بازیکنی در این تیم برای خودش برندی است و فوتبالیست‌های خوبی در تیم حضور دارند. از طرفی آمدن قله‌نویی روحیه مضاعفی به تراکتورسازی داده است و امیدواریم بتوانیم در پایان فصل به عنوان قهرمانی برسیم.

*  یعنی فکر می‌کنید بتوانید قهرمان شوید؟

صددرصد همین‌طور است. تراکتورسازی بازیکنان بزرگی دارد و به امید خدا این اتفاق می‌افتد و تراکتورسازی را به روزهای اوج بازمی‌گردانیم. تنها باید از مسائل حاشیه‌ای دوری کنیم و به فکر موفقیت تیم باشیم.

* چرا اردوی ترکیه لغو شد؟

فکر می‌کنم به خاطر مشکل خروجی بازیکنان سرباز این اردو لغو شد و قرار است دوشنبه راهی کیش شویم.

*  دلیل استقبال نکردن تماشاگران تراکتورسازی از بازی‌های خانگی چیست؟

در این مدت به آنها کم‌لطفی زیاده شده و امکاناتی در اختیارشان نبوده است. از طرفی هواداران را فوتبال‌زده کرده‌اند. واقعاً نمی‌دانم چرا مسئولان به آنها امکانات نمی‌دهند. هواداران تراکتورسازی به نوعی با این تیم قهر کرده‌اند، اما امیدوارم در نیم‌فصل دوم روزهای خوبی را رقم بزنیم و آنها را با ورزشگاه آشتی دهیم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین