اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۲۶۱

زمان خوبی شکست خوردیم/ نمی‌دانم کی‌روش برای چه به ورزشگاه آمد

سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: حضور سرمربی تیم ملی فوتبال برای ما مهم نبود و ما متوجه حضور او در ورزشگاه نشدیم.
۱۳:۲۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-در خصوص شرایط تیم ملی پس از شکست مقابل قطر اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. روزی تیم در شرایط بسیار خوبی است اما دیروز فکر می‌کنم به اشتباهات فردی خودمان باختیم. کادرفنی با برنامه تیم را به زمین فرستاد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم باخت به موقعی بود چرا که هنوز در ادامه مسابقات شانس داریم. شاید این تلنگری برای ایران باشد و راه را برای رسیدن به المپیک هموارتر کند.

سرپرست تیم امید در مورد قضاوت داور تاکید کرد: قضاوت بسیار خوب بود. تنها اعتراض ما نسبت به وقت اضافه بود. چرا که در نیمه دوم 2 تیم 6 تعویض کردند و چندین بار هم برانکارد وارد زمین شد.

وی در خصوص انتقادها از تیم امید پس از شکست یادآور شد: به برخی مسائل عادت کرده‌ایم زمانی که سوریه را بردیم یک سری گفتند تیم سوریه جنگ‌زده است. باید کسانی انتقاد کنند که در فوتبال هستند. باید در کنار بازیکن باشی که بدانی چه اتفاقی می‌افتد. اگر کادرفنی تصمیم گرفته که از بازیکنش استفاده نکند شرایط تیمش را می‌داند اما کسانی که از راه دور کار را دنبال می‌کنند با این مسئله آشنا نیستند. بعد از برد هم از ما انتقاد شد آن دسته از انتقادهایی که مثبت باشد را می‌پذیریم و امیدوارم در ادامه بتوانیم موفق ظاهر شویم.

وی در مورد حضور کی‌روش در ورزشگاه گفت: باور کنید حضور او در ورزشگاه را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم. نمی‌دانم دلیل این حضور چه بود. مثل تماشاگر 2 بازی را نگاه کرد و رفت. حضور او برای ما مهم نبود.

اخوت در مورد دیدار مقابل چین و صعود ایران به مرحله بعدی گفت: شرایط همه تیم‌ها در گروه ما یکسان است. حتی چین هم امیدوار است. این تیم هم برای نتیجه‌ گرفتن به میدان می‌اید. قطر هم امکان دارد که صعود نکند.

وی در پایان یادآور شد: صحبت ما بیشتر با بچه‌هایمان است. به محض زدن سوت پایان بازی مقابل قطر ریکاوری ذهنی انجام دادیم. امیدواریم از لحاظ روحی و جسمی به قبل از بازی مقابل قطر بازگردیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین