اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۲۳۹
مدافع پرسپولیس برای ترک این تیم کل پولش را می‌خواهد

شرایط برای اومانیا در پرسپولیس سخت‌تر می‌شود

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس برای ماندن در این تیم باید شرایط سختی را تحمل کند.
۱۰:۵۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-شرایط مایکل اومانیا هر روز که می‌گذرد در پرسپولیس سخت‌تر می‌شود تا این بازیکن راضی به فسخ قرارداد خود با سرخپوشان شود. مدافع کاستاریکایی که زمان مدیریت علیرضا رحیمی با قرارداد 550 هزار دلاری به پرسپولیس آمد و کلی در خصوص جذب او در آن زمان تبلیغ شد بعد از گذشت تقریباً یک سال و نیم شرایطی عجیب در این تیم پیدا کرده تا حدی که به وی اجازه نمی‌دهند در تمرینات گروهی تیم شرکت کند.

واقعیت امر این است که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان اول تیم‌شان که از بلوک شرق اروپا خواهد آمد فقط یک راه پیش‌رو دارند و آن هم فسخ قرارداد یکی از بازیکنان خارجی است و به خواسته برانکو، اومانیا تنها گزینه آنها برای این امر است. نکته قابل توجه اینکه اومانیا یک روز بعد از بازی پرسپولیس و استقلال اهواز خواستار جدایی از پرسپولیس با دریافت کامل حق‌وحقوقش تا نیم‌فصل شد، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با این امر مخالفت کرده و از وی خواستند خواسته مالی خود را تا حد زیادی کاهش دهد.

مطمئناً مسئولان باشگاه پرسپولیس تصور نمی‌کردند در تعطیلات آن مشکلات برای سوشا مکانی به وجود بیاید و جذب علیرضا بیرانوند نیز به مشکل بخورد، اما این شرایط پیش آمد تا پرسپولیسی‌ها به این فکر بیفتند که به هر شکلی است اومانیا را کنار گذاشته و دروازه‌بان اروپایی جانشین وی کنند.

مشکل اینجاست که اومانیا در آخرین روز‌های نقل‌وانتقالات و با آغاز دور برگشت لیگ کشورش دیگر حاضر نیست با دریافت حق‌وحقوقش تا نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شود و برای رضایت به جدایی کل مبلغ قراردادش را می‌خواهد. نشست شب گذشته (جمعه شب) طاهری با این مدافع کاستاریکایی نیز بی‌نتیجه ماند، چون اومانیا همچنان اصرار دارد که کل پولش را بگیرد.

مربیان پرسپولیس به خواسته مسئولان این باشگاه از روز پنجشنبه به اومانیا اجازه شرکت در تمرینات گروهی را ندادند، اما از قرار معلوم این اتفاق چندان برای این بازیکن مهم نبوده و او از موضع قبلی خود عقب‌نشینی نکرده است. با توجه به این موضوع احتمال اینکه شرایط اومانیا در پرسپولیس به مراتب سخت‌تر شود زیاد است و باید دید در نهایت این بازیکن راضی به جدایی از جمع سرخپوشان خواهد شد یا اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان مدنظر برانکو، چاره‌ای دیگر می‌اندیشند.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین