اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۱۰۰
fair play باید داخل و خارج زمین مسابقه رعایت شود

کاشانی: به فراتر از المپیکی شدن فکر می‌کنیم/ دیدار با قطر تفاوتی با سایر بازی‌ها ندارد

مدیر تیم فوتبال امید گفت: دیدار با قطر که میزبان رقابت‌های انتخابی المپیکی است، تفاوتی با سایر دیدار‌های ما ندارد.
۱۷:۰۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حبیب کاشانی در خصوص شروع خوب  تیم امید در رقابت قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک اظهار داشت: ابتدا باید از میزبانی قطر و زحمات مسئولان برگزاری مسابقات و کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کنم که شرایط خوبی را برای تیم‌ها به‌وجود آورده اند. خوشبختانه تیم ایران شروع خوبی در مسابقات داشت و با وجود اینکه بازی اول تیم‌ها معمولا سخت و دشوار است اما توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. سوریه هم تیم خوب و جنگنده ای بود که پا به پای تیم ایران بازی کرد.

وی با اشاره به بازی فردا مقابل قطر تأکید کرد: با وجود اینکه قطر میزبان مسابقات است، بازی فردا تفاوتی با سایر بازی‌ها ندارد و فقط باید تمرکزمان روی بازی و گرفتن سه امتیاز باشد. ضمن اینکه نباید بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند را فراموش کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید افزود: بازی قطر و چین را همراه با کادرفنی تیم امید در ورزشگاه تماشا کردیم. قطر تیم قدرتمند و خوبی است که با مربی اسپانیایی خود فوتبال با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد و باید حساب شده مقابل آنها بازی کنیم.

کاشانی ادامه داد: ما فراتر از المپیکی شدن فکر می‌کنیم و برای قهرمانی و بردن جام به ایران به مسابقات آمده‌ایم. برای رسیدن به این هدف نیز باید تلاش کنیم و بجنگیم و هر حریفی را شکست بدهیم.

وی در پایان با ابراز تاسف از مشکلات پیش آمده برای نمایندگان رسانه‌های ایرانی گفت: بابت عدم صدور آی‌دی کارت مسابقات از مسئولان فدراسیون فوتبال قطر و برگزاری مسابقات گلایه مند هستیم و امیدواریم که هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. تمامی خبرنگاران کشورهای مختلف برای پوشش مسابقات باید از حقوق یکسان برخوردار باشند و بحث fair play باید داخل و خارج زمین مسابقه رعایت شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین