اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۰۶۷۵
صدای انوشیروانی هم در آمد؛

انتخاب کیانوش رستمی بحث‌برانگیز است/لزوم حمایت فدراسیون از برخواه

انتخاب کیانوش رستمی بحث‌برانگیز است لزوم حمایت فدراسیون از برخواه
انتخاب کیانوش رستمی در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی همچنان با موج ابهام و انتقاد اهالی وزنه برداری همراه است.
۱۷:۲۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
وانانیوز|

 در حالیکه داستان تمرینات انفرادی و بی توجهی کیانوش رستمی به برنامه های کادر فنی و عدم حضور مداوم او در اردوهای تیم ملی وزنه برداری ادامه داشت، انتخاب وی در ترکیب اعزامی به بازیهای آسیایی، مهر تاییدی از سوی فدراسیون بر این خودکامگی و ورزشکار سالاری بود.

نکته تعجب آور اینکه کیانوش در حالی به ترکیب تیم ملی پیوست که در رکوردگیری هم موفق به بالای سر بردن وزنه های موردنظرش نبود و حالا قرار است در یک وزن بالاتر و شانه به شانه سهراب مرادی در بازیهای آسیایی وزنه بزند!

سجاد انوشیروانی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری که اختلاف نظرش با فدراسیون و خواسته کیانوش رستمی باعث رفتنش از راس امور تیم ملی شد نیز به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. وی معتقد است انتخاب وزنه برداری که در رکوردگیری تیم ملی ناکام بوده و جای بحث و ابهام دارد.

البته او تنها دلیل قابل قبول از سوی کادر فنی و فدراسیون در انتخاب این چنینی کیانوش را کسب مدال‌های طلای بیشتر در بازیهای آسیایی می داند و از تغییر وزن رستمی هم انتقاد کرده است: «هر وزنه برداری حق تغییر وزن دارد اما با هماهنگی کادر فنی. متاسفانه فدراسیون در هر وضعیتی رستمی را آزاد گذاشته و او هر کاری که می خواهد انجام می دهد.شاید آقایان به دنبال آن هستند تا رستمی در بازیهای آسیایی نتیجه متفاوت و خوبی کسب کند، اما در مجموع این تصمیمات جای بحث و ابهام دارد.»

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری به لزوم حمایت از محمدحسین برخواه سرمربی کنونی تیم ملی هم تاکید دارد، اما همچنان به این موضوع امیدوار نیست:« مطمئنا برخواه برای بازیهای آسیایی و پیکارهای جهانی، کار بسیار سختی را پیش رو دارد و همچنان بدنبال حفظ شخصیت تیمی ایران است در نتیجه فدراسیون هم باید با او همکاری لازم را داشته باشد. هر چند که امیدی به این موضوع نیست و اتفاقاتی که رخ داد نشان می دهد فدراسیون به صورت کامل از کادر فنی تیم ملی حمایت نمی کند.»

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین