اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۰۲۷
مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال ایران

گودرزی: از تصمیماتی که شائبه‌انگیز هستند پرهیز کنیم/امیدوارم فدراسیون فوتبال متحول شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در نزدیکی انتخابات فدراسیون فوتبال از تصمیمات شائبه‌برانگیز دوری کنیم.
۱۷:۳۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: همیشه در نزدیکی انتخابات اتفاقاتی می‌افتد که ممکن است شائبه‌برانگیز باشد. اگر شما ورزش را یک عنصر فرهنگی بدانید با این دیدگاه من موافق هستید. ما باید از شائبه‌ها و اتفاقاتی که ممکن است برای این خانواده بزرگ مشکلاتی ایجاد کند دوری کنیم.

وی افزود: شخصیت حقیقی از حقوقی جدا نیست. در واقع اگر دیدگاهی داریم باید مراقب باشیم به خصوص در زمانی که نزدیک انتخابات فدراسیون فوتبال هستیم که رئیس توسط همین مجمع انتخاب می‌شود. طرح‌ها، آیین‌نامه‌ها، نگارشات و مصوبات نباید به گونه‌ای باشد که این شائبه را ایجاد کند که از یک شخص خاص طرفداری می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ممکن است در نزدیکی انتخابات برخی از افراد امتیازاتی بدهند، تصریح کرد: این واقعیت وجود دارد اما زمانی که این نگاه در تصمیمات ما به صورت آیین‌نامه شکل بگیرد موضوع صورت دیگر خواهد داشت.امیدواریم که این اتفاق میمون رخ دهد میمون نه از آن جهت که تیم حاضر به کلی تغییر کند بلکه اتفاقات خوبی بیفتد و شرایط نه از لحاظ انسانی بلکه از لحاظ برنامه‌ای متحول شود.

گودرزی در ادامه صحبت‌های خود در این مجمع صحبت کرد: خواهش من این است از تصمیماتی که ممکن است شائبه‌هایی را ایجاد کند مانند سفر یا تخصیص اعتبارات از آن دوری کنیم. حتی بحث من در مورد تغییرات در اساسنامه‌ هم است. تصور بیرونی باید این باشد که یک جامعه فرهنگی این موضوع را مدیریت می‌کند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین