اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۸۸۴۶

هزينه اي براي هيچ؛سفر توریستی با هزینه فدراسیون فوتبال!

هزينه اي براي هيچ؛سفر توریستی با هزینه فدراسیون فوتبال!
رقابتهاي جام جهاني در شرايطي همچنان در حال برگزاري است كه تيم ملي ایران روز گذشته با بازي برابر پرتغال به كار خود در مرحله گروهي پايان داد.
۱۲:۳۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۷
وانانیوز|
رقابت‌های جام جهانی در شرایطی همچنان در حال برگزاری است که تیم ملی ایران روز گذشته با بازی برابر پرتغال به کار خود در مرحله گروهی پایان داد. اما در این دوره جام جهانی به جز اتفاقات تیم ملی حواشی حضور نمایندگان اصحاب رسانه کم از خود تیم ملی نداشت و شاید هم حواشی رسانه‌ها حتی بیشتر از تیم ملی بود.
نکته جالب اینجاست که برای حضور خبرنگاران در جام جهانی  ۴ سهمیه به رسانه‌‌های وابسته وزارت ورزش و ۶ سهمیه به موسسه ایران  وابسته به دولت اختصاص داده شد و اینکه تاکنون مشخص نشد این سهمیه‌ها بر چه مبنایی تقسیم شده است.  البته در این بین کسانی هم بودند نه رسانه داشتند و نه برای رسانه‌ای فعالیت می‌کردند ولی در عین ناباوری کمیته رسانه فدراسیون فوتبال به آنها سهمیه داده است و رسانه‌های مهم‌تر مغموم واقع شدند. اما در لیست خبرنگاران اعزامی دیده شده رسانه‌‌های که اندازه یک وبلاگ هم مخاطب نداشتند راهی روسیه شدند. این در حالی است که فدراسیون فوتبال معلوم نیست چقدر برای نماینده‌های رسانه‌ها هزینه کرده است. ناگفته نماند هیچ فدراسیون فوتبالی به غیر از ایران هزینه‌ خبرنگاران را پرداخت نمی‌کند.
در حالی که به صورت کلی برخی خبرنگاران هیچ کارایی برای رسانه‌های خود نداشته‌اند یا اصلا برای هیچ رسانه‌ی فعالیت نمی‌کردند و تنها به عنوان یک توریست در  آنجا حضور داشتند. باید دید در سالی که مسئولین کشور به شدت دنبال کم کردن هزینه‌های خود هستند و  در شرایطی که دائما از اقتصاد مقاومتی صحبت می‌شود چرا فدراسیون چنین خرجی را متحمل شده و آیا خود فدراسیون از چنین هزینه‌ای که کرده اصلا راضی است یا خیر؟
هرچه هست به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال باید در باره علت پرداخت هزینه‌های خبرنگاران ایرانی پاسخگو باشد و باید دید اصلا مراجع بالاتر در این باره از فدراسیون و تاج جواب خواهند خواست یا خیر. البته پیش از شروع جام جهانی در یک اقدامی عجیب روابط عمومی فدراسیون فوتبال که باید در این زمینه شفاف سازی می‌کرد از سمت خود استعفا داد. انتظار می‌رود که دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی در این خصوص ورود کنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین