اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۸۰۸
از هواداران انتظار داریم از سپاهان حمایت کنند

گردانی: برای ورود به کورس مدعیان ناامید نیستیم/ استقلال فعلاً مدعی اول قهرمانی است

مدافع تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که این تیم برای وارد شدن به کورس قهرمانی ناامید نخواهد شد.
۱۱:۵۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حبیب گردانی در گفت‌وگویی درباره اینکه برخی معتقدند سپاهان باتوجه به فاصله زیادی که با صدر جدول دارد، شانس زیادی برای قهرمانی نخواهد داشت، عنوان کرد: تیم ما در نیم‌فصل اول خیلی بدشانسی آورد، ولی مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی خواهیم داشت. قهرمانی برای سپاهان هنوز غیرممکن نیست و برای ورود به کورس مدعیان ناامید نمی‌شویم. این درست است که با صدر جدول فاصله داریم و کارمان سخت است، ولی تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص کار کردن با ایگور استیماچ خاطرنشان کرد: او مربی خوب و بادانشی است و می‌خواهد به سپاهان کمک کند. همه ما باید دست به دست هم بدهیم و از هواداران هم انتظار داریم که تیم را حمایت کنند.

گردانی درمورد تقابل با پرسپولیس در هفته هجدهم گفت: این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت است. در شروع لیگ باید پرسپولیس را شکست دهیم و گرفتن سه امتیاز این بازی می‌تواند از لحاظ روحی در بقیه بازی‌ها به ما کمک کند. امیدوارم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

مدافع سپاهان اظهار داشت: فعلاً شانس اول قهرمانی را به استقلال می‌دهم چون آنها تیم خوبی دارند و تا الان هم خوب امتیاز جمع کرده‌‌اند. چند تیم دیگر هم تلاش می‌کنند و همانطور که گفتم ما هم ناامید نیستیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین