اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۷۶۵۷

قول قهرمانی نمی‌دهیم/ کیانی و ابراهیمی اسطوره‌های تراکتورسازی بودند

قول قهرمانی نمی‌دهیم  کیانی و ابراهیمی اسطوره‌های تراکتورسازی بودند
خبرگزاری میزان- هافبک – مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: قول قهرمانی نمی‎‏دهیم، اما همه تلاش‌مان را می‎کنیم که بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم.
۱۳:۰۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
وانانیوز|

احسان پهلوان در گفت‌وگویی، درباره آغاز تمرینات تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: از سه‌شنبه تمرینات‌مان را آغاز کردیم و بازیکنان خوبی هم به تیم‌مان آمده‌اند. تمرینات بعدی هم به همین شکل ادامه پیدا می‎کند و یک اردوی خارجی هم می‌رویم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و ان‌شاءالله که امسال بتوانیم خیلی بهتر از فصل‌های قبل نتیجه بگیریم.

وی افزود: قول قهرمانی نمی‎‏دهیم، اما همه تلاش‌مان را می‎کنیم که بهترین بازی‌ها را برای تراکتورسازی انجام بدهیم. امسال بازیکنان خوبی جذب شدند. محمد طیبی در قطر و تیم ملی بازی می کرد، علیرضا نقی‌زاده سابقه پوشیدن پیراهن تیم امید را دارد و علی عبدالله‌زاده هم بازیکن خوبی است. خدا را شکر وضعیت خوب است.

بازیکن تیم تراکتورسازی در مورد جدایی بازیکنانی مانند مهدی کیانی و محمد ابراهیمی از این تیم، گفت: آنها اسطوره‎های باشگاه تراکتورسازی بودند. من افتخار این را داتشتم که یک نیم فصل با آنها همبازی بودم. وقتی به میان آنها آمدم و کنارشان بازی کردم، تازه فهمیدم که چقدر آدم‎های بزرگی و فوتبالیست‌های قوی هستند. ان‌شاءالله هرجا هستند موفق باشند.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین