اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۷۰۸
به دنبال پول نیستم، موفقیت تیم برایم اهمیت دارد

تارتار: دشمنان راه‌آهن دوست ندارند این تیم تقویت شود/ لازم باشد آنها را رسوا می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر لازم باشد شیطنت افرادی که به ظاهر دوست هستند را در راه‌آهن علنی خواهیم کرد و آنها را رسوا می‌کنیم.
۱۱:۳۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی تارتار در گفت‌وگویی در خصوص حواشی به وجود آمده این روزهای راه‌آهن و اینکه شایعاتی مبنی بر تغییرات در کادر فنی این تیم مطرح شده بود، اظهار داشت: هر آدمی در هر تیمی با حواشی روبرو می‌شود و من معتقدم که آدم‌های قوی و ریشه‌دار را هم بیشتر می‌زنند. معمولا در کشور ما وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد، حاشیه به دنبال آن خواهد آمد. در هفته هفتم، هشتم بود که 4-5 سرمربی را برای برانکو ایوانکوویچ معرفی کردند. برای سرمربی فولاد هم این اتفاق رخ داد اما هم اکنون می‌بینیم که برانکو بهترین سرمربی ایران است.

وی در مورد اینکه مطرح کردن این موارد ممکن است تمرکز را از سرمربی بگیرد، گفت: اگر سال‌های اول مربیگری‌ام بود شاید روی تمرکز من تاثیر می‌گذاشت اما پس از 8 سال مربیگری مطرح شدن این موارد برایم کاملا عادی است. همیشه به دنبال موفقیت هستم و توکلم به خداست. مطمئن باشید با کادر فنی کنونی و اضافه شدن سعید رمضانی دست به دست هم می‌دهیم تا راه‌آهن را هم اکنون 10 سال گذشته که می‌جنگیده امسال هم برای حضور موفق در ادامه لیگ برتر آماده کنیم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه آیا همچنان قرارداد 5 ساله او پابرجاست، تاکید کرد: به هیچ عنوان ملاک من این موارد نیست. ملاک من رضایت مدیریت از عملکرد تیم است. اصلا قرارداد برایم اهمیت ندارد و مهم نیست بخواهند هم اکنون پول 5 سال من را بدهند. من برای پول کار نمی‌کنم بلکه به دنبال موفقیت تیم هستم.

تارتار در مورد مشکلات مالی راه‌آهن و اینکه گفته می‌شود احتمال دارد تیم به دادستانی برگردانده شود، یادآور شد: در تمامی تیم‌های ما مشکلات مالی وجود دارد. ما عقب‌تر از سایر رقبا نیستیم. مدیریت هم قول داده تا در این مدت درصدی از قراردادها را پرداخت کند. مشکلی در این زمینه وجود ندارد. این هم شیطنت‌هایی است که دشمنان ما انجام می‌دهند و می‌خواهند دل بازیکنانی که قصد داریم جذب کنیم، خالی کنند.

وی افزود: اقدامات این افراد بی‌دلیل نیست و دوست ندارند راه‌آهن تقویت شود. قصد دارند بازیکنان را منصرف کنند اما ما اجازه نمی‌دهیم این افراد به ظاهر دوست به هدف خود برسند. حتی اگر لازم باشد آنها را رسوا و شیطنت‌های آنها را رو خواهیم کرد.

سرمربی راه‌آهن در خصوص جدایی میلاد محمدی از این تیم در حالی که وی خواستار ماندن او بوده، گفت: به عنوان سرمربی به تک تک بازیکنانی که در تیم هستند، نیاز دارم اما تصمیم‌گیرنده نهایی مالک باشگاه است که من هم به نظر او احترام می‌گذارم. سعی می‌کنیم اگر میلاد را از دست دادیم جایگزینی برای او پیدا کنیم که البته حامد زمانی را جذب کردیم که در گذشته هم در تیم راه‌آهن سابقه بازی داشت. به هر حال در تمام دنیا این اتفاق رخ می‌دهد که مدیریت تصمیم‌گیرنده است.

وی در مورد وضعیت امین منوچهری تاکید کرد: منوچهری در راه‌آهن می‌ماند و هم اکنون هم تمام تمرکزش روی موفقیت تیم است. جا دارد که از سعید رمضانی تشکر کنم که برای جذب بازیکنان تلاش می‌کند. همچنین از حمید منوچهری که در گذشته برای راه‌آهن زحمت کشیده بود، سپاسگزارم.


منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین