اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۶۷۰

اعتراف وراتی درباره خطای عجیبش روی بازیکن باستیا +عکس

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن درباره خطای آشکاری که برای متوقف کردن بازیکن حریف اخیر تیمش مرتکب شد، اعتراف کرد.
۱۷:۰۹ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-در جریان بازی شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برابر باستیا که با پیروزی 2 بر صفر پاریسی‌ها در پارک دو پرنس خاتمه یافت، مارکو وراتی، هافبک تیم میزبان خطای عجیبی انجام داد و بهایش را با گرفتن یک کارت زرد از داور پرداخت.

وراتی زمانی که در کورس از اکسل انگاندو، بازیکن حریف جا ماند سعی کرد، برای اینکه از تهدید شدن دروازه‌‌ تیمش در یک ضد حمله جلوگیری کند تلاش کرد پیراهن انگاندو را بگیرد و به این ترتیب او را مجبور کرد از حرکت بایستد.

وراتی که به خاطر این حرکت دومین کارت زردش را در این فصل لوشامپیونه گرفت، اعتراف کرد این خطا را عمداً انجام داده چون آن را تنها راهی باقی مانده برای خود جهت متوقف کردن انگاندو می‌دانست.

او پس از این بازی گفت: من چنین اشتباهی را با پاهایم انجام نمی‌دهم چون برای حریف خطرساز می‌شوم. به همین دلیل تلاش کردم پیراهن انگاندو را بکشم، البته فکر نمی‌کنم که گزینه خوبی را انتخاب کرده باشم.

وراتی ادامه داد: توپ را از دست داده بودم و بازیکنان‌مان هم جا مانده بودم. نمی‌خواستم دروازه تیم‌مان به خاطر اشتباه من باز شود.

لوران بلان، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرده است که اگر وراتی چنین خطایی را در لیگ قهرمانان اروپا مرتکب می‌شد، امکان داشت با کارت قرمز داور مجازات شود.

وراتی اما با لحنی طنز‌آلود در واکنش به اظهار نظر سرمربی تیمش عنوان کرد: فکر نمی‌‌کنم این خطا آن‌قدرها هم جدی باشد چون خطری حریف را تهدید نمی‌کند. این خطا هرگز کارت قرمز ندارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین