اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۶۵۳

مانچینی: اینتر بهترین تیمی بوده که تا کنون داشته‌ام

سرمربی پیشین منچسترسیتی تأکید کرد اینتر بهترین تیمی بوده که تا کنون هدایتش را بر عهده داشته است.
۱۵:۲۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-روبرتو مانچینی شاگردانش در حال حاضر صدرنشین سری A ایتالیا هستند، در آستانه دیدار فردای (یکشنبه) نراتزوری مقابل ساسولو  گفت: پیروزی در بازی فردا و ماندن در صدر جدول برای ما خیلی اهمیت دارد. ما می‌خواهیم پس از برتری مقابل امپولی روند رو به رشد و مثبت خود را تداوم ببخشیم. یووتیچ هم به خاطر تصمیم تاکتیکی در بازی با امپولی در ترکیب اصلی نبود، ولی او باید به تلاش خود ادامه دهد.

او در خصوص پیروزی‌های یک بر صفر تیمش هم گفت: من به داشته‌هایم نگاه می‌کنم، هرچند گاهی اوقات هم به انجام بازی خوب و رسیدن به پیروزی توجه دارم. در شرایط ایده‌آل ما همیشه بازی عالی را به نمایش می‌گذاریم، ولی گاهی اوقات بهتر است که محتاط بازی کنیم.

سرمربی اینتر که تا کنون هدایت تیم‌های فیورنتینا، لاتزیو، منچسترسیتی و گالاتاسرای را بر عهده داشته، تأکید کرد: مهمترین چیز این است که در بازی بازیکنان باهوش را در میدان داشته باشیم، حتی اگر حالا یا بعد اختلافات نظرهایی به وجود بیاید. این اختلاف هم زمانی که شما چند فرزند دارید ممکن است به دفعات رخ دهد، ولی از نقطه‌نظر انسانی، اینتر بهترین تیمی بوده که تا کنون داشته‌ام.

مانچینی در ادامه اظهار داشت: همیشه سعی می‌کنم بهترین تصمیمات را بگیرم، ولی تغییرات زیادی در ترکیب تیمم ایجاد نمی‌کنم. مهم هم نتایجی است که کسب می‌کنیم. شاید این حقیقت داشته باشد که در ایتالیا شما ممکن است با حداقل گل به پیروزی برسید، ولی باید در بازی‌های خود تعداد گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. همچنین امیدوارم تیم به آن سطح تمرکزی که نیاز دارد، برسد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین