اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۴۷۲

انریکه: داور نباید بگذارد فوتبال به فوتبال آمریکایی تبدیل شود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با انتقاد از داور بازی تیمش و اسپانیول به خاطر عدم کنترل بازی، از نتیجه دربی که آبی‌و‌اناری‌ها میزبانش بودند ابراز رضایت کرد.
۱۱:۱۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-لوئیس انریکه پس از پیروزی 4 بر یک بارسلونا برابر اسپانیول در ورزشگاه نیوکمپ که در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد، به شدت از شیوه بازی تیم همشهری بارسا انتقاد کرد.

رویکرد خشنی که بازیکنان اسپانیول برای مهار بازیکنان بارسا در پیش گرفته بودند و به سبب آن بارها ستاره‌های این تیم را با خطا متوقف کردند، منجر شد که آنها بازی را با دو اخراجی (در دقایق 72 و 76) به پایان برسانند، ضمن اینکه هشت بازیکن از آبی‌و‌سفیدپوشان کاتالونیا هم با کارت زرد جریمه شدند.

لوئیس انریکه که تیمش راه خود را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی کوپا‌دل‌ری هموار کرد، در پایان این بازی اظهار داشت: هدف ما در این بازی آن بود که تا جای ممکن یک بازی زیبا و تماشایی را برای هواداران به نمایش بگذاریم. من فکر می‌کنم که کم و بیش به هدف‌مان رسیدیم هرچند که وزش باد هم در سانترها و توپ‌های بلند بازیکنان را به دردسر می‌انداخت. ضرباهنگ بازی بسیار بالا بود. من فکر می‌کنم برابر تیمی که به خوبی دفاع می‌کرد، نتیجه خوبی گرفته‌ایم.

انریکه با اشاره به بازی قبلی تیمش برابر اسپانیول در لالیگا که در آن آبی‌و‌اناری‌ها در خانه همشهری‌شان با تساوی بدون گل متوقف شدند و اظهاراتش پس از آن بازی که ادعا کرد نمی‌‌خواهد برخی چیزها را بازگو کند، ادامه داد: حد و حدود را داوران تعیین می‌کنند. آنها کسانی هستند که مسئولند همه چیز را زیر نظر داشته باشند و نگذارند بازی فوتبال به فوتبال آمریکایی تبدیل شود. بازی ما برابر اسپانیول (در جام حذفی) پر از تنش و تشنج بود، اما این داوران هستند که نباید بگذارند کار به اینجا برسد.

انریکه در پاسخ به این سؤال که آیا داور بازی شب گذشته تیمش توانسته حد و حدودی را که سرمربی بارسا از آن صحبت می‌کرد، مشخص کند یا خیر، عنوان کرد: من وارد این بحث نمی‌شوم.

در پایان بازی از رختکن بارسلونا صدای فریاد به گوش می‌رسد. انریکه در این باره هم تأکید کرد: بازیکنان ما داشتند سرود کریسمس را می‌خواندند.

آیا انریکه نگران است. او در پاسخ به این پرسش گفت: من تنها نگران چیزهایی هستم که تمرکز ما را از فوتبال بازی کردن می‌گیرد. چیزی که ما به دنبالش هستیم فوتبال بازی کردن است. زمانی که کسی پا را از حد فراتر بگذارد، داور باید حواسش باشد. من نگران بعد ضدورزشی قضیه هستم. هر دوی ما تیم‌هایی هستیم که شیوه‌های خاص خود را برای بازی کردن داریم و شما باید این موضوع را قبول کنید.

آردا توران و الیکس ویدال، دو بازیکن جدید بارسلونا برای اولین بار از زمان پیوستن‌شان به این تیم در تابستان در ترکیب آبی ‌و‌اناری‌ها قرار گرفتند. انریکه درباره عملکرد آنها اظهار داشت: من از بازی آردا و الیکس راضی بودم. کاملاً مشخص است که آنها برای مدتی از میادین دور بوده‌اند. اضافه شدن آنها به ترکیب بارسلونا کار ما را آسان‌تر خواهد کرد.

انریکه درباره این موضوع که آیا از نتیجه بازی راضی است یا خیر، تأکید کرد: بله راضی‌ام، چون نتیجه نشان می‌دهد که ما نسبت به حریف چقدر برتر بودیم. هدف ما بردن بازی برگشت به سبکی است که همه بازی‌های خود را می‌بریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین