اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۳۹۳
پشت صحنه برکناری رافا از سرمربیگری رئال‌مادرید

اخراج ۲۲ ثانیه‌ای بنیتس بدون اطلاع او صورت گرفت

سرمربی پیشین کهکشانی‌ها در شرایطی برکنار شد که از پیش در جریان این موضوع قرار نگرفته بود.
۱۹:۵۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فسخ قرارداد رافائل بنیتس و اخراج او از سرمربیگری رئال‌مادرید، تصمیمی که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید آن را سخت توصیف کرد، برای رسیدن به اطلاع اهالی دنیای فوتبال زمان زیادی لازم نداشت. پنجاه کلمه‌ای که پرس برای اعلام به پایان رسیدن دوران همکاری هفت ماهه رئال‌مادرید با بنیتس به زبان آورد، مجموعاً 22 ثانیه بیشتر طول نکشید، ثانیه‌هایی که یکی از بهت‌آورترین لحظات زندگی سرمربی پیشین کهکشانی‌ها را ساخت.

شوکی که کهکشانی‌ها به سرمربی مادریدی‌شان وارد کردند، بیشتر از آن چیزی بود که او تصور می‌کرد. زمانی که پرس در نشست خبری فوق‌العاده‌اش شرکت کرد تا از اخراج شدن بنیتس خبر دهد، سرمربی پیشین لیورپول خودش هم خبر نداشت که کارفرمایش قرار است درباره چه چیزی حرف بزند. رئال نه به خود بنیتس و نه به مدیربرنامه‌های او چیزی درباره برنامه‌اش برای استخدام زیدان نگفته بود.

به گزارش مارکا، سرمربی اسپانیایی اخراجی کهکشانی‌ها که بابت فسخ شدن یک‌طرفه قراردادش از سوی باشگاه رئال‌مادرید، غرامت دریافت خواهد کرد، زمانی متوجه برنامه رئال‌مادرید برای برکنار کردن او شد که شنیدن زیدان به همراه خانواده‌اش به سانتیاگو برنابئو رفته، شوکه شده و گفته است:« آنها یک کار دیگر را در مورد من انجام دادند.»

گزارش مارکا حاکی از آن است که بنیتس گفته با وجدانی راحت رئال‌مادرید را ترک می‌کند و به تمام آنچه که باشگاه از او خواسته عمل کرده است. او همچنین گفته است که باشگاه از او درخواست کرده است کاری را انجام دهد که خودش جرأت انجامش را نداشته و آن مجازات کردن خامس رودریگس و خسه به خاطر بی‌انضباطی‌های اخیرشان بوده است. بنیتس به افرادی که نزدیک او بودند گفت:«کار کردن با این شرایط غیرممکن است.»

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین