اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۱۸۰

باشگاه ملوان:چرا فقط به عمران‌زاده اعتراض می‌شود؟

اشگاه ملوان انزلی اعلام کرد: چرا در همه شهرها فقط به حنیف عمران زاده اعتراض می شود.
۱۳:۵۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهران دیده بان مدیر رسانه ای باشگاه ملوان در واکنش به مصاحبه حنیف عمران زاده در پایان دیدار با ملوان گفت: برای باشگاه ملوان جالب بود که عمران زاده در پایان مسابقه در مصاحبه ای مظلوم نمایی کرد. در حالیکه اگر فیلم بازی را نگاه کنید زمانی که استقلال 2 بر یک از ملوان پیش بود. عمران زاده خطایی را مرتکب شد و سپس توپ را بغل کرد و اجازه شروع سریع بازی را نداد. که این مساله باعث اعتراض هواداران ملوان شد. سپس عمران زاده حرکت بسیار زشتی را مقابل هواداران ملوان انجام داد.

وی ادامه داد: عمران زاده بهتر است به این سوال پاسخ بدهد که چرا فقط به او اعتراض می شود؟ نه تنها در انزلی بلکه در شهرهای دیگر هم که لیگ برتر برگزار می شود گاهی شاهد اعتراض به این بازیکن هستیم. در بازی روز گذشته اعتراضی به هیچ یک از بازیکنان استقلال به جز عمران زاده نشد. حتی با وجود اینکه داور به اعتقاد کارشناسان یک پنالتی را در دقیقه 45+2 برای ملوان نگرفت هواداران کوچکترین بی احترامی به داور هم نکردند.

مدیر رسانه ای ملوان تصریح کرد: کمیته انضباطی فقط پیگیر مصاحبه عمران زاده نباشد بلکه پیگیر دلیل اعتراض ها هم باشد. نباید یک بازیکن فرهنگ هواداران فهیم فوتبال در انزلی را زیر سوال ببرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین