اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۱۷۸
اقدام باشگاه تحسن‌برانگیز است

تقوی: راه‌آ‌هن به بن‌بست خورده است/ باید تفکرات سرمربی تیم تغییر کند

پیشکسوت تیم فوتبال راه‌آهن گفت: تفکر سرمربی راه‌آهن به بن‌بست خورده و اگر قرار است این تیم نتیجه بگیرد، باید تفکرات این تیم تغییر کند.
۱۳:۴۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-احمد تقوی در خصوص عدم نتیجه‌گیری تیم فوتبال راه‌آهن اظهار داشت: من خودم 12 سال در تیم راه‌آهن بازی کردم و به خاطر اینکه رشدم را از این تیم شروع کردم، قید تیم‌هایی چون پرسپولیس و استقلال را زدم. اینکه راه‌آهن نتوانسته نتیجه بگیرد، دلیل این است که تیم به بن‌بست تفکرات سرمربی خورده است و باید از این لحاظ تغییر کند.

وی در مورد اینکه باشگاه قرارداد 5 ساله با سرمربی بسته، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که باشگاه حسن نیت دارد و قابل تحسین است، اما به نظرم اگر قرار است تیم نتیجه بگیرد، باید تفکرات تغییر کند، چرا که تاکنون این تفکرات جواب نداده است.

پیشکسوت راه‌آهن یادآور شد: تاکنون این تیم بیشتر روی حفظ توپ و اداره بازی تمرکز داشته است و اینکه در هفته‌های زیادی نتوانسته به گل برسد، نشان می‌دهد که کار تدافعی را مدنظر گرفته است. در هفته‌های اخیر هم اگر راه‌آهن نتیجه نگرفت، تیم‌های رقیب هم نتیجه نگرفتند، اما می‌بینید که در این هفته فولاد از این تیم سبقت گرفت و سیاه‌جامگان هم خود را به راه‌آهن رساند. اگر قرار است که تیم شرایطش در آینده بهتر شود، باید تفکرات کادر فنی تغییر کند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین