اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۰۲۴
بنتکه می‌تواند بهتر از این باشد

کلوپ: در سرزمین عجایب نیستیم و باید منتظر لحظات خاص باشیم

سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید تأکید کرد بازی در لیگ برتر دشوار است و باید سربزنگاه‌ها گلزنی کرد.
۱۲:۰۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر از سد ساندرلند گذشتند، با حضور در کنفرانس خبری به تمجید گلزن تیمش در این بازی پرداخت و گفت: داشتن مهاجمی که گلی سرنوشت‌ساز برای تیم می‌سازد یا گلی حساس و سرنوشت‌ساز به ثمر می‌رساند، همیشه نکته‌ای مثبت است. با این حال اطمینان دارم که کریستین بنتکه می‌تواند بهتر از این باشد. ما در حال حاضر به گلزنی‌های بیشتر او نیاز داریم. او همانند بازی با لسترسیتی بار دیگر در این دیدار پیروزی را برای ما رقم زد، به همین خاطر کاملاً از او راضی هستیم.

وی در ادامه تأکید کرد: خیلی خوب است که تکلیف بازی را خیلی زود مشخص کنید و زود به گل برسید، ولی باید بدانیم که ما در سرزمین عجایب نیستیم. ما باید در بازی‌های خود منتظر لحظات خاص باشیم و برای رسیدن به این لحظات کار می‌کنیم. در بازی با ساندرلند هم این کار را کردیم. ما اطلاعات درستی را از نیمه اول این بازی به دست آوردیم و سعی کردیم بر همین اساس نیمه دوم بازی بهتری را مقابل ساندرلند به نمایش بگذاریم و حریف را در موقعیت‌های مختلف بیشتر تحت‌فشار قرار دهیم.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید تصریح کرد: وقتی جنگ برای تصاحب توپ دوم در جریان بازی تبدیل به اصل اول می‌شود، این یعنی اینکه بزرگ‌ترین چالش را در پیش دارید. در چنین شرایطی باید منتظر فرصت مناسب برای ایجاد بازی خلاقانه و یا دفاعی تحت‌فشار بود. بازی در این شرایط هم اصلاً آسان نیست. ما در نیمه اول مالکیت توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتیم و ساندرلند نتوانست موقعیت جدی را روی دروازه ما ترتیب دهد. آنها تنها یک ضدحمله انجام دادند و چند بازی ترکیبی را به نمایش گذاشتند.

کلوپ در پایان خاطرنشان کرد: با شروع نیمه دوم ما به گل رسیدیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم، ولی نتوانستیم از موقعیت خود استفاده کنیم. در چنین شرایطی باید تا آخرین لحظه تمرکزمان را در بازی حفظ کنیم. لیورپول بازی خوبی را به نمایش گذاشت و سزاوار این برد بود.

لیورپول با این برد 30 امتیازی شد و خود را تا رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر و درست پشت‌سر منچستریونایتد رساند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین