اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۹۵۶

ادینیو نظر خود را عوض کرد/تراکتورسازی ۱۰۰درصد!

مهاجم برزیلی سابق تراکتورسازی به این باشگاه ابراز علاقه کرد.
۱۹:۱۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-لوسیانو ادینیو که این روزها به یکی از خبرسازترین بازیکنان خارجی تبدیل شده است و سر خواستنش دعواست هنوز خودش هم نمی داند میان پیشنهاداتی که از لیگ برتر ایران به وی می شود کدام یک را انتخاب کند. او که طی دو ماه گذشته در دو گفت و گوی مجزا ،حرف های متناقضی را بر زبان آورده بود اکنون باز هم همان رویه را پیش گرفته است تا همچنان هواداران دو تیم سرخپوش پایتخت و تراکتورسازی را همراه خود کند.

پس از اینکه سعید عباسی چندی پیش در مصاحبه خود اعلام کرد او را می خواهد ادینیو گفت:اگر روزی به فوتبال ایران را برگردم اولویتم تراکتورسازی است اما مدتی بعد زمانی که خبر می رسید پرسپولیسی ها هم با او مذاکره کده اند صحبت های خود را ۱۸۰ درجه تغییر داد و اینگونه اظهارداشت:نیم فصل از السیلیه جدا می شوم و این بار انتخابم پرسپولیس است زیرا هواداران این تیم را دوست دارم.

البته او ادعای دیگری هم داشت مبنی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ با وی تلفنی صحبت کرده است و شخصا خواستار حضور او در پرسپولیس شده هر چند این موضوع هم بارها توسط برانکو و مسئولان این تیم تکذیب شد اما موضوع به همین جا ختم نشد و زمانی متوجه شدیم پرسپولیس پیشنهاد خود را به گوش ادینیو رسانده و گفته های وی درست بوده که چند روز پیش برانکو در جمع خبرنگاران گفت:ادینیو ۱ میلیون دلار می خواهد آیا ما می توانیم او را به خدمت بگیریم؟

از همه این ها که بگذریم اینکه ادینیو پرسپولیس را به تراکتورسازی ترجیح بدهد برای هواداران پر شور تراکتور سازی غیر قابل باور بود و اکنون گویا اتفاقی افتاده تا باب میل انها باشد. ادینیو با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود در کنار عیسی اندوی و چند نفر دیگر نوشت:تراکتورسازی ۱۰۰%

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین