اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۹۱۰
از استقلال همین انتظار می‌رفت

عباسی: صد درصد سیاه جامگان در لیگ برتر می‌ماند/ اکثریت بازیکنانمان برای اولین بار آزادی را می‌دیدند

مدیرعامل سیاه‌جامگان گفت: تیم کم‌تجربه سیاه‌جامگان که اکثریت بازیکنانش برای اولین بار ورزشگاه آزادی را می‌دیدند بازی خوب و تماشاگرپسندی را مقابل استقلال به نمایش گذاشت.
۱۹:۴۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: تیم کم‌تجربه سیاه‌جامگان که اکثریت بازیکنانش برای اولین بار ورزشگاه آزادی را می‌دیدند بازی خوب و تماشاگرپسندی را مقابل استقلال به نمایش گذاشت البته از استقلال هم همین انتظار می‌رفت.

وی در مورد اینکه آیا گلی که سیاه‌جامگان زد، توپ از خط رد شد یا خیر گفت: من صحنه را ندیدم اگر بگویم توپ رد شد یا نشد دروغ گفته‌ام با این حال فرق زیادی هم نمی‌کند گل شد یا نشد چرا که در نهایت این موضوع در نتیجه تأثیری نگذاشت.

عباسی در پاسخ به این سؤال که آیا سیاه جامگان در لیگ برتر می‌ماند یا خیر گفت: صد درصد می‌مانیم. چند بازیکن به تازگی به تیم اضافه شده‌اند و فقط یکی، دو جلسه با ما تمرین کردند. با این حال به زودی متحول می‌شویم چون تیم قرار است برای اردو به ترکیه برود و آنجا هماهنگی‌تر خواهیم شد و سپس در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد. امشب هم باختیم اما بازی بدی اجام ندادیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان در مورد اینکه آیا کاظمی در این تیم خواهد ماند یا خیر گفت: صد درصد او می‌ماند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین