اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۹۰۵
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

پیروزی استقلال مقابل سیاه‌جامگان در هوای سیاه/ شاگردان مظلومی یک گل کم آوردند!

تیم فوتبال استقلال موفق به شکست تیم سیاه‌جامگان شد.
۱۹:۲۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-در آخرین دیدار از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان مشهد در ورزشگاه آزادی و در هوایی آلوده به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک استقلال خاتمه یافت.

گل‌های استقلال را محسن کریمی در دقیقه 36، سجاد شهباززاده در دقیقه 42 و آرش برهانی در دقیقه 67 به ثمر رساندند. تک تیم سیاه‌جامگان نیز توسط رضا عنایتی در دقیقه 50 وارد دروازه آبی‌پوشان شد.

استقلال در این مسابقه با ترکیب وحید طالب‌لو، هرایرمگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، روزبه چشمی، سجاد شهباززاده, امین حاج‌محمدی، آرش برهانی و محسن کریمی به میدان رفت. در آن‌سو برای تیم سیاه‌جامگان، حمدحسین عین افشار، سیدمیثم حسینی، سالار افراسیابی، احمد کامدار،‌ علیرضا نقی‌زاده، امیرحسین صادقی، سوسه آلاگی، کیل‌ کنویا، اولو کورده و غلامرضا عنایتی و سید ایمان موسوی راهی میدان شدند.

فرار سجاد شهباززاده از جناح چپ در دقیقه 36 و ضربه محکم او توسط عین‌افشار برگشت داده شد و این محسن کریمی بود که توپ برگشتی را با ضربه‌ای دقیق به گل تبدیل کرد.

دقیقه 42 بازی شهباززاده از روی پاس عرضی میثم مجیدی موفق شد گل دو تیمش را به ثمر برساند.

استقلال در دقیقه 50 توسط رضا عنایتی دروازه خود را باز شده دید که البته استقلالی‌ها اعتقاد داشتند طالب‌لو قبل از اینکه توپ وارد دروازه شود آن را روی خط مهار کرده است.

شوت محکم سجاد شهباز‌زاده در دقیقه 67 توسط دروازه‌بان سیاه‌جامگان ناقص دفع شد و آرش برهانی توپ برگشتی را با یک بغل پا به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

استقلال با این برد همانند استقلال خوزستان 33 امتیازی شد اما برای اینکه به صدر جدول برسد فقط یک گل کم داشت و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین