اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۸۹۴
مقابل نفت مستحق برد بودیم

ایران‌پوریان: انتظار داریم مسئولان سازمان لیگ مثل انسان با ما رفتار کنند

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در هر دو نیمه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و در مجموع مستحق برد بودیم.
۱۷:۵۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمد ایرانپوریان پس از دیدار فوتبال نفت تهران و تراکتورسازی تبریز گفت: در هر دو نیمه بازی توپ و میدان را در دست داشتیم و پس از انکه گل بزنیم توانستیم بازی را نگه داریم در مجموع مستحق برد بودیم.

وی در خصوص عملکرد داور بازی نیز گفت: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت، اعتراضاتی هم صورت گرفت که در فوتبال طبیعی است.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص تغییر مجدد زمان بازی تیم‌های فوتبال نفت تهران و تراکتورسازی تبریز گفت: من دلیل این موضوع را نمی‌دانم هوای دیروز به مراتب بهتر از امروز بود به هرحال خنده دار است که در یک نیم فصل 4 بار بدنسازی کردیم مسئولان باید بدانند که ما بازیکنان ماشین نیستیم و انتظار داریم مثل انسان با ما رفتار کنند.

ایرانپوریان خاطرنشان کرد: شما می‌بینید لیگ 20 روز تعطیل می‌شود و پس از آن طی یک ماه 6 بازی برگزار می‌کنند این موضوع باعث می‌شود که به بازیکنان فشار آمده و مصدومیت آنها افزایش پیدا کند. انتظار داریم آنها با احترام بیشتری نسبت به بازیکنان رفتار کنند. در مجموع لیگ شایسته‌ای نداریم.

وی در خصوص مسائلی که برای بختیار رحمانی پیش آمد، گفت: من بختیار را به خوبی می‌شناسم او پسر خوبی است اما باید پخته‌تر مسابقه می‌کرد من می‌دانم که او با همه وجود خود برای تراکتور سازی زحمت کشید امیدوارم اگر برمی‌گردد باز هم در اختیار تراکتورسازی باشد و اگر هم رفت برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین