اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۷۳۹

مقصد بعدی پیگرینی در صورت ورود گواردیولا به ورزشگاه اتحاد کجاست؟

طبق ادعای یک نشریه اسپانیایی، سرمربی شیلیایی من‌سیتی در صورت پایان دادن به همکاری‌اش با این تیم در پایان فصل به یکی از رقبای اصلی تیم فعلی خود ملحق می‌شود.
۱۷:۰۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نشریه مارکا نوشته است که اگر گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره مربیگری پپ گواردیولا در منچسترسیتی برای فصل آینده درست از آب درآید، مانوئل پیگرینی در فصل آینده به چلسی ملحق می‌شود.

مسئولان باشگاه چلسی پس از اخراج مورینیو، به صورت موقت و تا پایان فصل، گاس هیدینک را مأمور نجات این تیم از بحران کرده‌اند، اما طبق ادعای مارکا برنامه رومن آبراموویچ برای طولانی مدت استخدام پیگرینی است و دلیلش هم رفتار خوب و کم‌حاشیه‌ای است که این مرد شیلیایی با بازیکنان خود دارد.

برخلاف مورینیو که هم در رئال مادرید و هم در چلسی به دلیل شورش بازیکن اخراج شد، پیگرینی در جمع کهکشانی‌ها و پس از آن در مالاگا و منچسترسیتی، ثابت کرده که از جنجال و حاشیه اجتناب می‌کند و به بازیکنان خود اجازه می‌دهد که روی کارشان تمرکز داشته باشند و این همان چیزی است که آبراموویچ برای فصل آینده می‌خواهد.

پیگرینی تابستان امسال با وجود ناکامی تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر، قراردادش را با منچسترسیتی برای یک فصل دیگر تمدید کرد و تا پایان فصل آینده با آبی‌پوشان شهر منچستر قرارداد دارد. در همین حال پپ گواردیولا برنامه‌اش را مشخص و اعلام کرده که در پایان فصل جاری یعنی زمانی که قراردادش با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد در این تیم نمی‌ماند و جای خود را به کارلو آنچلوتی خواهد داد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین