اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۷۰۹

یک‌مدافع درلیست خرید تراکتورسازان

از گوشه و کنار شنیده میشه که امین حاج محمدی مدافع استقلال که یک نیم فصل ناموفقی در این تیم سپری کرده،از تراکتورسازی تبریز پیشنهاد جدی دارد که به احتمال زیاداز استقلال جدا خواهدشد.
۱۳:۵۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بعد از جدایی ریوالدو و جاسم کرار از استقلال حالا نوبت به سومین خرید ناموفق استقلال رسیده تا از این تیم جدا شود. امین حاج‌محمدی که با قراردادی سنگین در نقل و انتقالات پیش‌فصل با استقلال قرارداد امضا کرد، مدت‌ها است که به یک نیمکت‌نشین در این تیم تبدیل شده است و به همین دلیل هم شایعاتی در مورد جدایی‌اش در نیم‌فصل منتشر شده است. گفته می‌شود حاج‌محمدی از تراکتورسازی پیشنهادی جدی دارد و ممکن است بخواهد با این تیم قرارداد امضا کند. البته حاج‌محمدی بارها از علاقه‌اش به استقلال صحبت کرده است و باید منتظر بود و دید که آیا او می‌ماند و می‌جنگد یا ترجیح می‌دهد به تیمی برود که بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند. حاج‌محمدی یکی از بازیکنان موفق در فصل گذشته بود که جذب استقلال شد اما تاکنون در این تیم روزهای خوبی را سپری نکرده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهران پرفروغ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
حاج محمدی مهره کلیدی ست در خط دفاع با جذب آن ضریب دریافت گل تراکتور کاهش می یابد.
فرهاد تراختوری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
این آقای به اصطلاح همشهری ما خیلی بیجا میکنه که بخواد بیاد تراختور ، ایشون اول فصل با تراختور مذاکره کرد و بعد به استقلال رفت و در مصاحبه های گوناگون گفت که هیچ علاقه ای به باشگاه زادگاهش یعنی تراختور نداره و از کودکی استقلالی بوده و حتی ادعا کرد که میتونه عکسهایی از دوران کودکی خودش با لباس استقلال رو منتشر کنه تا به قول خودش جواب محکمی به هوادارای تراختور بده ، پس تو همون تیم محبوبشون بمونن ، ما یه بختیار رحمانی دیگه نمیخواهیم ، بازیکنی که تو دلش عشق سرخابی های پایتخت باشه لباس تراختور براش گشاد میشه و هیچ وقت نمیتونه تو دل هواداران جایی برای خودش باز کنه حتی اگه ترک زبان و تبریزی باشه
بهداد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
اول فصل گف ک استقلالیم.بره همون جا
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین